wat vinden jullie van de hengst Van Gogh(numero uno)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danyla

wat vinden jullie van de hengst Van Gogh(numero uno)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 13:34

Ik vroeg me af wat jullie van de hengst Van Gogh vinden en of jullie goede of slechte ervaringen hebben met zijn namekomelingen?

Gr.

robertjong

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:04

Ik vind het een mooie hengst, hengst heeft uitstraling, veel vermogen, goede springtechnieken. Een hengst om goed te blijven volgen. Erg nieuwsgierig hoe de nakomelingen eruit zien.

nadimo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:30

Ik heb 2 jaar terug een vuelen van Van Gogh gehad. Super mooi beestje en kreeg op de keuring ook een 1e premie. Vorig jaar op de jonge veulenkeuring in Tolbert is een Van Gogh veulen kampioen geworden van de dag, en mijn merrie heeft vorige week winsdag weer een Van Gogh veulen gebracht. Een plaatje...heel donkerbruin, luxe en super bewegen. Dus ik heb met Van Gogh (en de combi met mijn merrie) hele goeie ervaringen. Bovendien vererft de hengst niet alleen springen. Merrie Miesje staat aan de basis en deze staat ook aan de basis van Zhivago (krack C x Jazz). Hij was reservekamp. HK 2007. *D

ManonVegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:11

ja ik heb ook een nakomeling van Van Gogh.
Geen problemen mee, alleen heeft hij wat stal gebreken. Onrustig in de stal, zoals: happerig doen, schoppen in de stal, oren plat in de nek leggen. Maar zo is ie echt een moppie. Doet niks kan er onder door........ alles doet ie, alleen in de stal is ie niet te vertrouwen!!!
Ze, Fiësta, is geboren op 21-04-2010.

Groetjes,
Manon :P