nakomelingen van decor dreamcather

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zosja24

nakomelingen van decor dreamcather

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 00:55

ik had een vraagje over wie er allemaal een afstamming van decor dreamcather heeft mijn merrie laat ik dekken door hem dus zoek ik
mensen die een nakomeling van hem hebben dus kan ik alvast zien hoe ze er ongeveer uit zien
graag foto's erbij als jullie willen doe er wel copyright op dat is voor eigen veilig heid

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:26

Ik heb er een bijna tweejarige merrie van staan uit een Juventus merrie. Deze Cerise is luxe, zeer groot meet nu al over de 1.70 mtr en kan geweldig bewegen. Foto's en filmpjes zijn te zien op mijn site www.mansolein.com

passepartout

Re: nakomelingen van decor dreamcather

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:00

Onze merrie staat op ploffen van hem.
Ze is zelfs al 7 dagen over de bevallingsdatum heen.
we hebben haar vorig jaar vroeg laten dekken omdat het, het jaar daarvoor niet gelukt is (ook van DD) en vorig jaar bij de eerste poging al raak. De merrie is platenbont en we zijn reuze benieuwd of het veulen ook bont is. Het vorige veulen van deze merrie is wel bont en ook van een donkere hengst.

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:08

De afgelopen jaren hebben er twee veulens van hem bij mij op stal gestaan.

*zoekt foto's

Dit is allebei Da Vinci, van het laatste jaar. Nu is de merrie weer drachtig van hem :)
Afbeelding

Afbeelding

het veulen van het jaar ervoor was donkerbruin met een kolletje. Hij was Zeeuw reservekampioen geworden op de keuring! Ik vond dat ze allebei nogal magertjes waren, maar dat trok later wel redelijk bij.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:57

Ik ken een 2 jarige merrieveulen van hem,deze lijkt exact op de moeder.Het enigste wat niet op de moeder lijkt zijn de benen die nogal steil zijn zowel voor als achter.En het kruis is iets platter.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 09:36

F-AM --> FB