[TI] Tinkerblad vraag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sosy

Tinkerblad vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 18:30

Hey
Ik ben wat opzoek naar informatie over het tinkerblad.
het zou wel aan mij liggen maar ik kan helemaal niks vinden op internet.
Waar je lid kan worden bijvoorbeeld en ,wat er allemaal meestal in staat.

Wie kan mij wat meer vertellen over deze blad

8nnemiek

Re: Tinkerblad vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:34

Welk tinkerblad bedoel je?
Een blad is vorig jaar gestopt. Een ander blad hoort bij het NST stamboek. En bij het ICS krijg je ook 4x per jaar een tinkerblad.. Ik weet niet of er verder nog een blad bestaat.

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 18:37

Dacht dat tie gewoon Tinkerblad heet

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:40

Je bedoeld ws Tinkerland. Dat bestaat (helaas) niet meer

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 18:43

zonder, zijn er niet meer van dat soort blaadtjes?

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:21

Ik heb een hele tijd voor de Tinkerland geschreven. De reden waarom het is gestopt is dat het geen doen was om elke maand het blad weer gevuld te krijgen. En we zaten iedere keer weer tegen een deadline aan te hikken. Aangezien het blad bij elkaar werd geschreven door vrijwilligers viel het af en toe echt niet mee. Ik miste het schrijven over Tinkers echter best wel en daarom kom ik nu met het boek over Tinkers. Het is de bedoeling dat het een half jaarlijks of kwartaalblad/boek gaat worden als vervanging van de Tinkerland. Dan moeten er wel voldoende van worden verkocht. Als dat niet het geval is blijft het bij een eenmalige uitgave. Er staan echter geen advertenties in, het wordt ook echt als een boek gedrukt, het kan dus nooit voor de prijs worden verkocht als de Tinkerland. Maar ja, er staan natuurlijk ook veel meer dingen in over Tinkers. Bij de Tinkerland was bijna de helft reclame. Dus een duurder boek, maar wel meer waar voor je geld.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:42

of doel je op de diverse stamboek blaadjes? Die krijg je wanneer je lid wordt van 1 van de stamboeken (of van allebei ;) )

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:09

Alledrie ;)

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 09:54

nee , ik bedoel gewoon tinkerbladen :) bijvoorbeeld Bit maar dan met alleen maar Tinkers

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:58

De Tinkerland is inderdaad verloren geraakt.. Ik schreef ook net als SBL heb ik daar veel plezier aan gehad, maar het is verrotte moeilijk om maar met een paar mensen een blad te vullen en ook steeds met nieuwe dingen te komen. Ik denk dat een blad over een enkel ras teveel gevraagd is, tenzij het gelieerd is aan een stamboek waardoor je een vast aantal leden hebt en info over het stamboek ook nog kwijt kunt.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:51

dapperdier schreef:
De Tinkerland is inderdaad verloren geraakt.. Ik schreef ook net als SBL heb ik daar veel plezier aan gehad, maar het is verrotte moeilijk om maar met een paar mensen een blad te vullen en ook steeds met nieuwe dingen te komen. Ik denk dat een blad over een enkel ras teveel gevraagd is, tenzij het gelieerd is aan een stamboek waardoor je een vast aantal leden hebt en info over het stamboek ook nog kwijt kunt.

Maar het was superleuk om te doen. Ik heb er een heleboel leuke contacten aan over gehouden. Een blad over een ras kan wel trouwens. Alleen niet elke maand. Dat was best zwaar.

Bridget24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:23

Hoor graag wanneer het boek uitkomt :) Ga het meteen aanschaffen!

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:14

Bridget24 schreef:
Hoor graag wanneer het boek uitkomt :) Ga het meteen aanschaffen!

Zoals het er nu uitziet komt het pas in April te koop.