[TI] "Omweg via Kdinsk"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SBL

"Omweg via Kdinsk"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 16:13

Eigenlijk naar aanleiding van een berichtje in een ander toppic "Hoeveel willen jullie voor een boek betalen" waar iemand de opmerking maakte dat ze het verhaal over de twee meisjes die op zoek naar hun gestolen paarden gingen zo spannend vond even dit berichtje.
Dat verhaal stond vroeger als vervolgverhaal in het blad "Tinkerland" omdat de Tinkerland ermee stopte zijn de laatste afleveringen nooit geplaatst, en dat waren nu net de spannendste! En dat verhaal heb ik geschreven.
Ik loop er al een hele tijd over na te denken om dit boek uit te laten geven, ik vroeg me alleen af of daar wel interesse in is. Zijn er lezers die graag willen weten hoe het afloopt? Of misschien mensen die het verhaal helemaal niet kennen maar heel graag een spannend avontuur van twee meiden die hun gestolen paarden achterna gaan en terugvinden willen lezen. Als er voldoende interesse is dan is het misschien wel de moeite waard om te laten uitgeven. Het is voor de leeftijdsgroep vanaf ongeveer veertien jaar, maar ik weet uit reacties die ik kreeg toen het in de Tinkerland stond dat er ook heel veel volwassen vrouwen waren die het verhaal met rode oren volgden (en rode ogen, het wordt op het eind best zwaar voor de meiden en hun paarden.)

ragna

Re: "Omweg via Kdinsk"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:18

Ik wil al hele tijd het afloop weten!!!
Veertien ben ik nu ook niet meer en kinderen heb ik ook nog niet maar ik wil wel echt de afloop weten.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 16:19

ragna schreef:
Ik wil al hele tijd het afloop weten!!!
Veertien ben ik nu ook niet meer en kinderen heb ik ook nog niet maar ik wil wel echt de afloop weten.

Als ik meer dan vijftien positieve reacties krijg ga ik ermee naar de uitgever.

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:21

Nadine is welliswaar nog geen 14, ze zal het vast willen lezen.
Dus.....kom maar op met het boekje!!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:48

Zoals ik al zei in het andere topic, ik ben best benieuwd naar dit verhaal (ook al ben ik al fftjes geen 14 meer, hahaha). Maar ligt wel aan de prijs en aantal bladzijdes etc.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:59

Ik ken het hele verhaal niet, dus het lijkt mij leuker dat dan het hele verhaal er in komt.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 20:03

_janet_ schreef:
Ik ken het hele verhaal niet, dus het lijkt mij leuker dat dan het hele verhaal er in komt.

Lijkt me logisch :+

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:58

Ik vroeg me ook altijd al af hoe het zou aflopen en zelf mijn moeder ook :D
Dus ja kom maar op ermee :D

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:13

jaaa

kom maar op