Ik ben Kirsty (uit België) en ik heb op 2 mei 2008 in Werkendam, NL een KWPN merrietje gekocht, Dior - VivaldixGribaldi. Ze is geboren 28 april. Ik heb haar gekozen als ze 5 dagen oud was. Ondertussen is ze sinds september in België in opfok, jammergenoeg had ze bij nader inzien (eerst leek het gewoon verkouden) de rhodococcus infectie, dus tot november heb ik haar intensief moeten laten behandelen bij de veearts. Daardoor is ze wel wat teruggevallen in de groei en qua uiterlijk. Ondertussen staat ze thuis bij mijn ruin, zodat ik zelf alles verder kon opvolgen. Ze lijkt er goed doorgekomen te zijn, al maak ik me nog steeds wat ongerust was soms hoor ik toch nog haar ademhaling...
Ik dacht, ik zet wat foto's van in het begin en nu, en ik hoor graag jullie reacties!
2 weken oud:

6 weken oud:

3 maand:

wordt vervolgd....

(heb met mijn paard ook daar in Werkendam gestaan) Lief dapper dondertje was het altijd, ze ziet er goed uit. Veel plezier er verder mee, maar dat komt wel goed zo te zien.

) Is je veulen ook nog voor controle fotos geweest van de longen?
en heeft geen enkel teken meer van kolieken gegeven, dus het enige wat me nog een beetje stoort is een beetje gehoor vd ademhaling. Als ze gelopen heeft op de wei, is er ook niks abnormaals te merken...