Bijlage 'Medische behandeling' hoe invullen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_vv

Bijlage 'Medische behandeling' hoe invullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 19:17

Ik heb een vraag over het invullen van de medische behandeling in het paspoort. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Vraag 1:
Bij deel 1: 'Plaats en datum van afgifte van dit hoofdstuk'. Moet je dan de datum (+ plaats) van dit moment invullen wanneer je het invult? of van wanneer je die bijlage erin hebt gekregen? (die van ons zat er al in en niet apart de velletjes los gekocht).

Vraag 2:
Bij deel 1: 'Bevoegde autoriteit die dit hoofdstuk van het identificatiedocument afgeeft (handtekening + stempel)' Wie moet die handtekening + stempel zetten?

Vraag 3:
Bij deel 1: 'Identificatienummer van het dier' staat een (1) en een (9) achter. De (9) staat voor: 'Niet vereist wanneer dit hoofdstuk samen met het identificatiedocument wordt afgegeven'. Dus ik hoef deze niet in te vullen, omdat deze bijlage in mijn paspoort al zit?

Vraag 4:
Bij deel 2 staat in de 3de kolom: 'Naam in hoofdletters, handtekening en stempel van de autoritei(ten)'. Wie moet dit invullen?

Vraag 5:
Deel III-A + Deel III-B moet je alleen invullen indien het paard voor de slacht bestemd is, toch?

Misschien zijn het simpele vragen, maar wil het toch even zeker weten wat er precies mee bedoelt wordt.
Alvast bedankt.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:39

Dit moet je samen met je dierenarts invullen. En die kan je precies vertellen wat waar moet staan.

Eva_vv

Re: Bijlage 'Medische behandeling' hoe invullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 21:01

Oke dankje wel!