Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

s0173957 schreef:Darco was ne lelijke bok, daar was nie veel mooi aan, maar dat hij kon springen staat buiten kijf.
En natuurlijk stellen z'n nakomelingen iets voor, hij staat niet voor niets op nr. in het WBSF (of zoiets)!
ellekeuh_181 schreef:ik wou even vragen wat jullie van Darco vinden?
vinden jullie hem zijn nakomelingen belangrijk voor de springsport?
en soms hoor ik sommigen zeggen dat Darco qua exterieur niet mooi is.
ik zou graag jullie mening daarover hebben

coen_vh schreef:Wij hebben een veulen van darco gehad. alweer meer als 10 jaar geleden. Was een hengst (Darius) is nu goedgekeurd bij het AES & Zangersheide en loopt nationaal/internationaal (1.40). Geen 'mooi' paard, maar men is het er unaniem over zijn kwaliteiten eens. Tevens was het ook geen 'schatje' om hem aan te rijden...
dots83 schreef:Van Darco komen zeer goede paarden alleen is het sperma niet al te best. Onder de microscoop lijkt het goed maar het doet heel weinig in de merrie.
Volgend jaar gaan wij dr ook 1 merrie mee dekken waarschijnlijk. ( Wordt nu gedekt met Plot Blue)
En in Belgie wordt vooral naar kwaliteit gekeken niet naar exterieur dus ja. En zo lelijk is hij toch ook weer niet?