Ik zoek informatie en foto's,dus als iemand iets weet hoor ik het graag.
Op google heb ik trouwens als naar foto's gezocht maar dat zijn meestal niet de 'echte mustang foto's' .
Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
callychanel schreef:je hebt pbeen vriendin van mij heeft een argentijnse bergmustang. hoor het wel als je info wilt, kan het ook aan haar vragen voor je
Tinky12 schreef:Waarom ga je niet even informeren bij Amerikaanse farms,er zijn er genoeg die Spaanse mustangs opvangen,trainen en verkopen
Paintless schreef:Vooral over de wilde mustang en ik ga ook nog een stukje over de getemde doen,mischien een stomme vraag maar waarom zijn die heel verschillen ik bedoel de getemde mustang komt ook uit het wild weg,maar is tam om het zo maar te zeggen.Maar verders is het hetzelfde is het niet?dat is een interessante site WB.. maar ik vind ze nog wel duur.
maar dan heb je ook wat. moet je dan ook nog de postzegel betalen?
even over die spreekbeurt. wil je het hebben over de wilde of de getemde mustangs? die 2 paarden zijn heel verschillend..
Wranglerbutt schreef:Interesante site,had ik als eens een keer eerder gezien maar dat is een tijde geleden.
hilly200 schreef:Wranglerbutt schreef:Interesante site,had ik als eens een keer eerder gezien maar dat is een tijde geleden.
Paintless schreef:En met breken bedoel je het mak maken door van die touwen? (heb een boek van monty robberts gelezen,wiens vader ook zoiets deed.)Maar ik snap wat je bedoeld.omdat paarden in het wild heel anders gedrag vertonen dan getemde paarden. en de meeste mustangs zijn gebroken. hebben dus de moed op gegeven zeg het maar. maakt nog wel dat het pittige beestjes zijn, maar een wilde kan je niet eens bij in de buurt komen, trapt ie je al weer weg. zo bedoelde ik.
is wel een leuk onderwerp.
mirgino schreef:Ik zal eens even zoeken...hier op bokt zit ook iemand met een Mustang geimporteerd uit Amerika door een vriend van mij
het paard heet Velvet Surprise een mooie zwarte merrie
en ik dacht dat haar boktnaam ook iets met Velvet was.
succes!
Wranglerbutt schreef: