Wie kent Frisia's Nondo of Withof Flower?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sensi

Wie kent Frisia's Nondo of Withof Flower?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 18:54

Wij hebben een leuke a merrie te koop zien staan met deze ouders, nu wilde ik eens weten of iemand deze pony's kent en weet of ze in de sport gebruikt worden of louter voor de show.

Groetjes Sensi

autoprocee

Re: Wie kent Frisia's Nondo of Withof Flower?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:26

Frisia`s Nando heb ik gefokt, zijn vader is Churchwood President en zijn moeder is de preferente merrie Frisia`s Nanda (v. twyford Pepper). Nando heeft in Belgie ter dekking gestaan bij de fam. d`Hooghe.

Sensi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 22:47

Bedankt voor de info, we zijn er nog niet uit of we nog een pony bij gaan kopen of niet, maar ik zal iets laten weten, moesten we haar kopen.

Groetjes

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:40

Hoi, zo te zien is Withof Flower een dochter van Bolster Fakir. Die kan ik me niet meer herinneren, maar diens vader was Bolster Goldleaf, een goed fokkende bruine hengst. De moeder van Fakir was de ontzettend mooie Bolster Fantasy (vond ik persoonlijk altijd een van de mooiste ponies die Retera ooit gefokt heeft). De moeder van Flower is de Twyford Thunder dochter Moonlicht's Wendy.

lucake99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:12

autoprocee schreef:
Frisia`s Nando heb ik gefokt, zijn vader is Churchwood President en zijn moeder is de preferente merrie Frisia`s Nanda (v. twyford Pepper). Nando heeft in Belgie ter dekking gestaan bij de fam. d`Hooghe.

Hee,
Ik heb een welsh A pony die Sultan DG heet. zijn Vader heette Frisia's Nando ,En de moeder was iets met Petra. Mijn pony stond ook in Belgie bij Willy .... (zijn achternaam weet ik niet meer ) Maar heeft u mischien een foto van Frisia's Nando ?
Alvast Bedankt ! /3

Stino1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:07

Als ik me niet vergis staat Withof flower in België bij Jan Scheers. (stal tholveld) ze is geshowd en doet/deed op keuringen soms ook mee in de bereden klassen.

lucake99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:08

autoprocee schreef:

Hallo , De vader van mijn pony is frisia's nando !! Zou u een foto willen doorsturen ??!!
M .V. G Luca