Ze is ook erg fel en temperamentvol en kan heel heftig reageren. Ik ben nu een paar maanden met haar aan het werk en ben daar in het begin wel van geschrokken. Als mevrouw iets niet wil dat zal ze er ook echt tegen vechten, iets wat ik van haar moeder absoluut niet ken. In de trailer, benen afspuiten enz. heeft de eerste keer allemaal uren geduurd. Tijdens het longeren heeft ze een periode gehad dat ze zomaar opeens rechtop stond voor me (erg indrukwekkend..) en toen we pas voor het eerst het zadel er op hebben gedaan heeft ze haar uiterste best gedaan om het er weer af te krijgen. Ik heb nog niet vaak een pony gezien die zo kan bokken en steigeren als die van mij. Nou leert ze ook erg snel, als iets uiteindelijk accepteert is het daarna geen probleem meer. Ze is erg nieuwsgierig en slim en dus niet vaak bang voor vreemde dingen, allemaal pluspunten. Verder is het trouwens ook ene superpony
.Wat ik me afvraag is of anderen dit beeld herkennen van hun Promise-nakomeling? En de belangrijkste vraag: hoe doen die het onder het zadel?