Ik probeer alle nakomelingen van king kadanz te traceren. Ik heb een king kadanz hyve gemaakt en daar staan veel foto's en informatie op van diverse nakomelingen. Ik zou het leuk vinden als er nog meer bij komen met foto's.
Laat het me even weten.
Alvast bedankt groetjes anita.
205012
Geplaatst: 19-01-09 10:56
Bij ons op stal stond pasgeleden een merrie om ingereden te worden. Haar naam is Isabel (weet niet of dat haar naam voluit is.)
King Kadanz x El Rambo
marieke1998
Geplaatst: 12-01-13 15:51
ik zag de foto van de pony. mijn pony is een vere familie van die. de oma van mijn pony is Anita NPA STB en als je haar zoek kom je deze tegen en mijn pony lijkt er precies op alleen aan andere kleur. hij is voskleurig en heeft alleen een kolletje maar achterbenen lijken sprekend en bouw ook zie foto op google. http://www.google.nl/imgres?q=nrps+ruin ... ,s:0,i:331
groetjs marieke
YmkeKyara1
Geplaatst: 28-04-14 16:37
Hoi!! zocht op internet op nakomelingen King Kadanz en kwam dit tegen!! Vond het erg leuk dat er een topic over was!! Ik heb een nakomeling van King Kadanz,
Naam: Kyara Vader: King Kadanz (logisch) Moeder: Giperbola Geslacht: Merrie Hoogte: D pony (bijna e) Leeftijd: 16 Kleur: Bruin!!
Ben nieuw op bokt en weet niet of je ook een foto toe kan voegen aan het bericht, maar ik kwam er niet achter hoe het moest... jammer!