Wie heeft er een nakomeling van Ferrolan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amonatjuh60

Wie heeft er een nakomeling van Ferrolan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 19:35

Hallo,
ik was wel eens benieuwd wie er nog meer een nkomeling van Ferrolan heeft.
Ferrolan is een zoon van Ferro.

Ik ben erg nieuwggierig of ze ook op mijn paardje lijken.

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:17

Ik heb een dochter van Ferrolan. Eigenzinnig, sensibel, maar o zo geweldig dier *D .

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:50

Ik heb er ook 1tje thuisstaan,
Een leuke vos-ruin van 2001.
T is echt een schat van een beest, heel erg ondeugend, en hij blijft jeugdig, uiterlijk en innerlijk.
Hij kan opzich best goed lopen, t enige is dat ik het heel moeilijk vind om hem goed te kunnen laten lopen,
hij heeft best wel een eigen willetje, en pak ik um te hard/streng aan, keert ie zich tegen me kwa rijden...
Dat is wel iets dat ik wel graag anders had willen zien, maar goed, als ik dan iets voor elkaar krijg ben ik wel heel erg trots op mezelf!
Oh en t is een enorme druktemaker, jezus, onder het rijden valt t opzich nog wel mee, maar in de omgang, ik heb nog nooit een paard gezien die zoveel ondeugende dingen kan bedenken dan hij, die loopt serieus de hele dag te stuiteren en te rotzooien..

maarre, t is wel het allerliefste paardje van de hele wereld :+: ik wil um voor geen goud kwijt, die is bij mij geboren, en die gaat bij mij dood :)

Is die van jullie ook zo slank en hebben ze ook de "kenmerken" die ik hierboven heb geschreven?

Ik heb overigens wel eens een meisje met ook een ferrolan op bokt gesproken, en die van haar leek kwa bouw sprekend op die van mij :D wel heel gaaf hoe ze op elkaar kunnen lijken!

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:40

Ik ben dat meisje wat je gesproken hebt :D .

Mijn tuttebol is idd ook zo slank. Ze is niet bijzonder groot met haar 1,62m, maar oogt vaak wel groter omdat ze haar front er lekker op kan zetten bij tijden :P .

Negra is in de omgang ook erg heet gebakken. Stilstaan is dan ook niet haar favoriet. Ze is super verkeersmak voor groot verkeer, auto's en dergelijken, maar kan zich verschrikkelijk opwinden over een blaadje wat er anders niet ligt :D .

Dat jeugdige wat je beschrijft is ook heel herkenbaar. toen ik haar als 9 jarig groentje kocht dacht iedereen dat ik met een net 3 jarig paard thuis gekomen was :o . Onder het zadel blijft het ook een boef. Zo loopt ze dagen lang als een zonnetje en zo heeft ze de kolder n de kop en stuitert ze als een springbok door de bak heen.

Verder is het ook echt een dame met karakter. Zo wenst ze ook behandelt te worden. Als ik onterecht boos word of een verkeerde hulp geef kan ze verschrikkelijk beledigd zijn. Verder heeft ze een zijde bekkie en is op 2 pinken te rijden.

Ik zou nooit meer een ander paard willen. Ze is echt mijn schatje ondanks haar kuren.

amonatjuh60

Re: Wie heeft er een nakomeling van Ferrolan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 09:19

Wat leuk dat die karaktereigenschappen zo kloppen wnat wat jullie allmeaal zeggen dat haal ik precies uit mijn eigen paard....

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 13:56

Ik heb sinds 3 weken ook een ferrolan, juist geen slank type maar een ronde met body. Meet zon 1.62
een vlugge tante, gevoelig bekkie maar heel eerlijk vriendelijk paard tot nu toe :). De mijne is een
bruin roan.