Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Adil18 schreef:Geef je mij een gil als je er een gevonden hebt?![]()
Zulke paarden bestaan helaas niet!
Anoeska schreef:Is fijn voor jou, maar kan je dan ook zeggen dat alle andere paarden van zijn ras ook zo zijn?

Eleandra schreef:Nee klopt, ik kan zeker niet zeggen dat de rest van het ras ook zo is, maar dat is ook niet wat C_arola zei, die zei dat er geen paard was wat aan die beschrijving voldeed.
En nouja, 100% betrouwbaar zal dan wel niet, maar ik denk ook niet dat de TS dat verwacht.
@TS
Zoek niet naar een ras, zoek naar een paard. (Als je een paard zoekt natuurlijk) kijk gewoon zo lang rond tot je een paard vindt wat aan je eisen lijkt te voldoen en neem die op de proef zo mogelijk. Zelfs in een paar weken vind je niet uit of het paard '100%' betrouwbaar is, maar beter dan met 1 of 2x proefrijden.
sunny44 schreef:Type gelders paard van het KWPN
Adil18 schreef:sunny44 schreef:Type gelders paard van het KWPN
Waarom dan? Heb er hier een staan en het is een enorme schijtlijster! Hij schrikt van alles, is vreselijk nerveus....
Daarom zei ik al: Er bestaan geen paarden die 100% te vertrouwen zijn en er bestaat als helemaal geen ras die alleen maar dergelijke paarden representeerd
natuurlijk is ieder paard uniek en niet in hokjes te plaastsen maar ik geloof dat we wel naar het "algemene" plaatje mogen kijken toch??? je moet tenslotte ergens beginnen. Adil18 schreef:sunny44 schreef:Type gelders paard van het KWPN
Waarom dan? Heb er hier een staan en het is een enorme schijtlijster! Hij schrikt van alles, is vreselijk nerveus....
Daarom zei ik al: Er bestaan geen paarden die 100% te vertrouwen zijn en er bestaat als helemaal geen ras die alleen maar dergelijke paarden representeerd