nakomelingen Lambada van Berkenbroeck

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dakario

nakomelingen Lambada van Berkenbroeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 22:34

(dit is mijn eerste post, ik vond het allemaal wel interessant om te lezen)

Ik heb zojuist een nieuw paardje gekocht, een merrie.
ze is de dochter van Lambada van berkenbroeck. ze is wel heel groot maar wel mooi.
ik wou gewoon weten of er nog meer lambada's zijn, omdat de hengst al verkocht is naar amerika geloof ik.

zijn er nog mensen met deze afstamming en hoe is hun karakter? de mijne is superbraaf maar vaak heel zuur naar andere paarden.

bedankt

Debola_89

Re: nakomelingen Lambada van Berkenbroeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:08

Hey Dakario,
ikzelf heb al een jaartje( maar ken ik al sinds veulen) een dochter van Lambada van Berkenbroeck.
Fantastische springers met stijgende vraag naar... Heb immers al veel geboden gekregen voor mn lieveling...
Zij is ook wel van een klasse 'grote paarden'. Ze heeft een soepel karakter, maar kan soms raar uit de hoek komen als ze er geen zin in heeft, ze weet dat ze 100x sterker is dan mij en mn vader, dus waarom zou zij haar willetje niet opdringen. Ze is wel schrikachtig soms bij nieuwe, vreemde dingen (maar heeft ze hoogstwaarschijnlijk van de moeder).
Zou je eens een foto kunnen plaatsen van jou merrie? Heb zelf nl nog maar weinig gehoord van andere nakomelingen.
En idd, de hengst zit momenteel in Amerika, verkocht omdat hij niet wou springen in een overdekte piste, bang om het plafond te raken Haha! . Ze is wel een zeer fervent springer, en is ook niet mis in haar dressuur, ze is wel wat moeilijker te verzamelen aangezien ze een hele lange rug heeft en dat zo moeilijker onder te brengen is. Maar ze ontpopt zich pas de laatste tijd, omdat ik nu pas echt dressuurmatig rij ermee, ervoor was het eerder wat recreatief inrijden, nu en dan een jumping etc..
Groetjes, Inesje 15

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:06

omdat ik dat paard nog maar pas heb heb ik nog niet veel foto's kunnen maken. hier is er al eentje, rest komt later nog.

Afbeelding

leuk dat er weer iemand is met een lambada. mijn paard heeft precies dezelfde karakter als jouw paard aan je uitleg te horen.
ja idd ik heb ook veel biedingen gehoord. blijkbaar zijn ze erg in trek. ik heb al gehoord dat er vorig jaar een 3 jarig lambada via veiling van mechelen verkocht is voor 35000 euro? amai!

stalwyteveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 16:35

Ik heb nog een veulen gehad van Lambada. Het was een heel groot mooi veulen.
Ze is nu 6 jaar. Ze loopt LRV en loopt goed in dressuur en springen. Het is een hele grote mooie merrie.

ben10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 02:25

Hallo
Heb pas een mooie Lambada van Berkenbroek x jus de pomme.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 13-08-11 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tel nr verwijderd

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 11:32

Foto zou leuk zijn. :)

ben10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:43

Dakario schreef:
Foto zou leuk zijn. :)

Weet niet hoe ik deze op het forum moet plaatsen?
ik wil je wel één sturen via mail.
mvg