hoe vinden jullie het gedrag van het veulen en hoe ervaren jullie de opvoeding?
Zelf heb ik namelijk nog nooit zo'n relaxed dier meegemaakt (westenwind x montecristo) ze is ontzettend leergierig en (bijna) nergens bang van. Nog geen 7 maanden oud en al volledig verkeersmak! ze heeft alles in een weekje geleerd zoals voetje geven, aan de hand wandelen, vaststaan, achteruit lopen, buiten wandelen etc.
Ik vraag me af of alle Westenwind nakomelingen zo zijn? (moeder was namelijk nogal een stresskip haha
)
, daarom zocht ik speciaal naar een hengst die relaxed was en dit door zou kunnen geven. Nou was het wel een gok met Westenwind omdat hij nog geen nakomelingen had maar ik heb er geen moment spijt van.
! Alle Westenwind veulens die ik heb gezien heb weinig aftekening en vaak een donkere kleur. Ik vond het wel ff schrikken toen ik het veulen voor het eerst zag. Moeder heeft namelijk wel veel aftekening en is bruin. Ik dacht even dat ze met het verkeerde geinsemineerd was
.
, het is net alsof ik naar Zephyros kijk! Ze hebben precies dezelfde kleur, Diva heeft alleen een groter kolletje. Ook leuk dat ze op de site van Sollenburg staat. Ga je haar houden of is ze voor de verkoop?
.