Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jeanine84 schreef:Eeuh jij maakt het me wel heel moeilijk hoor! Haha
Ik heb er weinig verstand van maar de handelstal waar ik dr vandaan heb had het over; uit fokfamilie 186. Deze stam heeft al vele goede sport- en keuringspaarden voortgebracht
Dus ik dacht dan is dat vast de Carla stam
hananya schreef:Jeanine84 schreef:Eeuh jij maakt het me wel heel moeilijk hoor! Haha
Ik heb er weinig verstand van maar de handelstal waar ik dr vandaan heb had het over; uit fokfamilie 186. Deze stam heeft al vele goede sport- en keuringspaarden voortgebracht
Dus ik dacht dan is dat vast de Carla stam
Is niet helemaal gelogen...
De moeder van jouw paard is de halfzus van de hengst Brigt Speed en IDP Idool.
(maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al wel...?)
Maar uit de echte Karla-stam komt die van jou inderdaad niet.
heb dr ook nog maar net en heb me er nog niet heel erg in verdiept! Ik ga straks eens ff googlen op de hengst die je noemt! Thnx!
vur schreef:Er stond trouwens laatst een leuk stuk over de Carla-stam en de fokker in de Hoefslag.
linneketeut schreef:Nou de oma van mijn paard zit ook in de Karla-stam, maar mijn paard is toch echt 'n schatje hoor
suziehj schreef:linneketeut schreef:Nou de oma van mijn paard zit ook in de Karla-stam, maar mijn paard is toch echt 'n schatje hoor
de mijne ook wel alleen met rijden heeft ze wel een heel eigen willetje. Wil altijd maar gaan en wordt heel snel druk, behalve wanneer ze aan een lang teugeltje loopt, dan kun je er nog kleine kinderen op zetten.Na de galop is ze helemaal wakker en springen kan ze erg goed en dan gaat ze ook maar door.
in de omgang ken ik geen paard met zo'n gouden karakter, ze zeggen dat dat Karla - eigen is. En daar ben ik het helemaal mee eens;)
Dolca heeft trouwens de moeder van mijn paard gehad
)