Voor een artikel in de Battie ben ik op zoek naar kwalitatief mooie foto's van een aantal nakomelingen van de hengst Subliem. De huidige eigenaren van de hengst kunnen me er helaas niet aan helpen. Het stamboek heeft natuurlijk wel paspoortfoto's, maar daar staan de dieren meestal niet zo heel mooi op.
Het gaat om paarden met namen als: Zidane (GGK ICS?), So Funny (Sofietje), Mystique of Wunderingh Heights, Mystery vd Heesbeense Hoeve, Joy v. Gansoyen, Guinness van Gansoyen (NGGK dekdienst NSvT), Desenho, Fanya van de Goudse Hofsteden en Giorgio Misschien kunnen jullie helpen? Mijn mailadres is: diny@gohome.nl
zijn er ook paarden hiervan op keuringen verschenen vasthi weet jij dat, namen zeggen me nooit wat, maar van verschillende keuringen heb ik veel fotos.
Ja, weet ik ook. Bij deze: Zidane bij NSvT gekeurd 1/10/2004 So Funny 25/6/2008 Mystique 23/9/2006 Mystery 16/8/2003 Joy 23/9/2006 Guinness 19/1/2008 Giorgio 13/9/2008 Fanya 23/9/2006 Desenho 13/9/2008
Ik heb nu via Angelique al goede foto's van Giorgio (ruin, 1e premie) en Desenho (hengstveulen, 2e premie). Als ik er nog 2 bij krijg ben ik heel blij!
Guiness had overigens hoofdnummer 3, Fanya nummer 13 en Joy nummer 2. Ik heb inmiddels paspoortfoto's van ze dus vandaar dat ik het weet.