Forever d'Arco ter Linden & Amaretto d'Arco ter Linden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Forever d'Arco ter Linden & Amaretto d'Arco ter Linden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 18:36

annibl

Re: Forever d'Arco ter Linden & Amaretto d'Arco ter Linden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:15

amaretto is verkocht naar Amerika

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 23:57

Is dat alles wat je weet?
Forever is in NL en staat ter dekking, ik zou graag meer horen over hoe Amaretto vererft aangezien Forever wss nog geen veulens heeft.

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:22

Amaretto heeft volgens mij ook nog geen nakomelingen,hij is pas dit jaar bij BWP gekeurd.Ik weet niet of hij eerder misschien al bij AES gekeurd was ofzo?Maar ik denk niet dat hij al nakomelingen heeft.
Ik ben er ook nog niet zo zeker van of hij als dekhengst zo intressant zou zijn.
Zie hem niet graag springen:beetje op zijn eigen manier,zonder rug met de kop erop.
Lijkt wel heel voorzichtig en heeft al mooie dingen laten zien,dus misschien ben ik wel mis.

Forever ken ik niet,daar kan ik niets over vertellen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 23:26

Hij zal die jaren toch niet voor niets hengst zijn geweest? Hij is toch al 7, dan zal hij vast wel veulens hebben.

Maar hij springt dus niet heel bijzonder. kun je ook wat zeggen over zijn gangen en karakter? Misschien wat hij wel en niet van zijn pa en ma heeft geerfd?

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:01

Och,hij zal niet de enige zijn die als hengst door het leven gaat maar nooit een merrie van kortbij gezien heeft,laat staan gedekt!
Maar ik weet het dus niet,ben er in ieder geval nog geen nakomelingen van tegengekomen.

Vind het type een echte Darco:beetje groot grof hoofd,klassiek gemaakt en beetje op de kop gebouwd.Heeft wel veel uitstraling,dat hebben veel Darco's volgens mij:niet moeders mooiste maar ze hebben wel "iets" waardoor ze toch je aandacht trekken.

Ik heb Amaretto een aantal keer op jumping gezien.Hoe hij beweegt weet ik dus niet.Ken ook zijn moeder niet.Ik beoordeel enkel op hetgeen ik van hem gezien heb als concourspaard.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 01:59

Dan heb je toch weleens een drafje of galopje gezien?

Ben het verder wel met je eens qua bouw, vooral van Amaretto viel het genoemde mij al op maar of ie dat van Darco heeft weet ik dan weer niet.

heidimaes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:41

Feelsoproud schreef:
Amaretto heeft volgens mij ook nog geen nakomelingen,hij is pas dit jaar bij BWP gekeurd.Ik weet niet of hij eerder misschien al bij AES gekeurd was ofzo?Maar ik denk niet dat hij al nakomelingen heeft.
Ik ben er ook nog niet zo zeker van of hij als dekhengst zo intressant zou zijn.
Zie hem niet graag springen:beetje op zijn eigen manier,zonder rug met de kop erop.
Lijkt wel heel voorzichtig en heeft al mooie dingen laten zien,dus misschien ben ik wel mis.

Forever ken ik niet,daar kan ik niets over vertellen.

Hoi , Forever d'arco ter linden is gekeurd AES hij is nog maar 3 zeer beloftevol en braaf vaderdier met veel uitstraling een echte darco . In 2009 en worden zijn eerste nakomelingen geboren . De link op dit forum naar Forever d'arco ter linden is niet juist het is wel : http://nl.youtube.com/watch?v=e7Ze18IkMsE . Forever Staat in België Te Kruishoutem in Oost-Vlaanderen bij de fam.Van Poucke . Hij krijgt momenteel een jumping gerichte opleiding . wil je meer info. zie website www.hoeveterlinden.be groetjes

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:16

De eerste nakomelingen van Forever D'Arco zijn geboren, voor wie geinteresseerd zou zijn in het fokresultaat.. ;)

Ik heb er zelf ook eentje, zie link onderschrift..

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:23

Amaretto is een typische Darco van springen.
Heb er een half zus van ( van Amaretto en Forever) en moet zegen dat ik in mijn paardje heel veel terug zie in het springen van Amaretto...

Darco's zijn wel fijne paarden om mee te werken,