Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shan schreef:Ben je helemaal aan de goden overgeleverd!
fokfanaat schreef:ik vind het grote nadeel dat het alleen om stamboekopname gaat en niet om ster.
Jan_VT schreef:Ik begrijp trouwens niet waarom een merrie thuis geen ster kan zijn, en op een keuring wel??
weule schreef:niet aan beginnen. Geen goede zaak.
-Geen vergelijkingsmateriaal
-Hoge kosten/veel tijd
-Niet haalbaar en weinig animo
-Ongelijke omstandigheden
-Slechts stamboekopname
Nee, wat mij betreft dan liever 1 of 2 extra locaties in de regio ipv. thuiskeuren.
Jan_VT schreef:Zolang dat keuren aan huis geen predikaat kan opleveren is het eigenlijk niets waard!
Da's net als een 2ehandswagen keuren aan huis die OK is waar je alsnog mee naar de officiële keuring mee moet gaan. De meerwaarde van de keuring aan huis is nihil.
Ik begrijp trouwens niet waarom een merrie thuis geen ster kan zijn, en op een keuring wel??
sarabande schreef:Jammer dat je niet kan lezen... zucht
annemarieke9 schreef:Jammer dat jij je info alleen van bokt haalt, thuis keuren is niet voor ster
.sarabande schreef:annemarieke9 schreef:Jammer dat jij je info alleen van bokt haalt, thuis keuren is niet voor ster
Zo jij weet veel over mij, geweldig.
Maar de info komt van een lid van de fokkerijraad, dus lijkt me betrouwbaar
Bij mijn weten geldt dit niet voor de ster, alleen voor opname. Als jij dan toevallig meer weet hoeft een ander dat niet te weten. Iets vriedelijker reageren maakt het hier een stuk gezelliger.
misterA schreef:Een merrie kan bij een thuiskeuring wel degelijk ster worden, mits er aan de keuringsvoorwaarden
is voldaan, dus INCLUSIEF vrij bewegen/vrij springen.