Ik wil graag iedereen bedanken voor de lieve mails en steunbetuigingen. Onze koning kan gewoon kiezen waar hij wil gaan wonen. Dankzij de goede zorgen van Joke zal hij er weer bovenop komen. We hebben een fijne plek voor hem gevonden en zodra hij vervoerd kan worden zal daar ook met de grootste zorg voor hem gezorgd worden.
Toch blijf ik moeite hebben met de foto's... Zoals ik ook al aangegeven heb kan ik er echt niet naar kijken. De dierenbescherming en alle aanverwante instanties zijn ingeschakeld. Dus eigenlijk mogen de foto's nu weg toch?
Ik kreeg een berichtje van iemand die heel lief reageerde op ons verdriet en onze onmacht. Ze eindigde met; deze mensen hebben evenveel hulp nodig als Reclamo. Ze moeten wel echt heel erg ziek zijn. Ik denk dat ze gelijk heeft.
Ik wil graag dat jullie een nieuw beeld in je hoofd prenten, die van de Reclamo toen hij bij ons weg ging. Zo zal hij er ook weer uit komen te zien. Ik weet dat ik een watje ben, maar ik vind het voor hem fijner als hij zo in jullie gedachte door het leven gaat....
Veel liefs aan alle echte paardenvrienden onder jullie. Er wordt vaak gemoppert op mensen van Bokt. Ze zouden zoveel opelkaar katten... Vandaag, na meer dan 150 berichtjes binnen 6 uur, blijkt dat er ook een heel ander Bokt bestaat.
Daar willen wij jullie heel hartelijk voor bedanken!!!!
Veel lieve paardengroeten
Ton en Aletta Duivenvoorden
Stal Moravita