Nakomelingen van de hengst Rolex? (montecristo)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Nakomelingen van de hengst Rolex? (montecristo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 12:18

Hoogstwaarschijnlijk is mijn merrie een dochter van de hengst Rolex (montecristo)
Wie heeft hier nog meer een directe nakomeling van Rolex?

Ben erg benieuwd hoe hij/zij eruit ziet.. hoor namelijk wel dat mijn merrie veel wegheeft van sommige Rolex nakomelingen.
Ik heb haar papier niet wat er volgens verhalen wel bij hoorde te zitten en was zo benieuwd naar gelijkenissen.

Zolex is een lieve rustige merrie met een heerlijk karakter.
Kwa rijden/longeren nog niet veel over te vertellen omdat er nog niet veel uitkomt.. als ze iets niet snapt of niet wil gaat ze in staking Clown

Dit is mijn merrie Zolex: (4 jaar, 1.60 hoog)
Afbeelding
Afbeelding

Ik had wel een oud topic gevonden, maar helft van de foto's doet het niet meer... vandaar nieuw topic.

Neskolay

Re: Nakomelingen van de hengst Rolex? (montecristo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 15:37

niemand? Clown
Ben zo benieuwd naar andere nakomelingen Bloos

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:04

bij ons op stal staat er 1.
w'tje, nu m1 dressuur en dat gaat erg goed!

donkerbruin, kolletje, super mooi hoofdje..
af en toe onder zadel beetje zeurderig, maar verder heel fijn beestje

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 20:18

flora schreef:
bij ons op stal staat er 1.
w'tje, nu m1 dressuur en dat gaat erg goed!

donkerbruin, kolletje, super mooi hoofdje..
af en toe onder zadel beetje zeurderig, maar verder heel fijn beestje

Heeft hij/zij ook wat weg van mijn merrie kwa uiterlijk?
Mijn merrie heeft een heel rustig en vriendelijk karakter en niet erg werklustig. Clown

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:30

Ik heb een 5-jarige Rolex-merrie met deze afstamming
Ik heb haar als 2-jarige gekocht via internet en heb haar zelf zadelmak gemaakt. Dit zijn enkele foto's van de eerste keer dat ik echt met haar reed, maart 2008:
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AOY4RJJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YOPOMDFM.jpg
Ze is intussen nog wel gegroeid en ze meet nu 1m66. Ook is het nu een echt paard geworden en niet meer zo puppy. Heb helaas geen recentere foto's.

Zij is dus zadelmak maar wegens een spierscheuring in mijn lies heb ik het afgelopen half jaar heel weinig gereden. Heb haar vorige week 1x gelongeerd en de volgende dag er meteen weer op en dit ging zonder problemen. Wil haar deze winter lekker verderrijden en dan volgend zomerseizoen misschien een keertje op wedstrijd om te oefenen. Mag geen B meer starten maar ze is erg slim en wil héél graag werken dus ga haar meteen naar het M doortrainen en dan pas echt op wedstrijd.

Soms kan ze echter wel erg domme dingen doen zoals over de kruiwagen heen de stal in willen lopen. Resultaat: een afgeschreven kruiwagen en een ontveld been Clown
Ze leert wel erg snel en vindt alles wat je met haar doet leuk Haha! Hoe meer hoe liever!

Ben afgelopen zomer naar de stamboekkeuring geweest maar dat was geen succes. Ze vond het allemaal erg spannend en bleef erg gespannen. De jury kon haar niet beoordelen en we werden naar huis gestuurd zonder stamboekopname Boos! Meteen ook het einde van mijn keurings/KWPN-carriere ...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 11:01

Nog meer Rolex nakomelingen hier? Clown
Dit is mijn merrie ohz:

Afbeelding
Afbeelding

tirzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:33

Misschien een beetje late reactie, maar ik heb ook een ro-lex merrie. (Rolex X Faust Z x Doruto)
Ze heet Wish-L en is nu 6 jaar. Ze heeft een erg fijn en werkwillig karakter. Toen ik haar 2 jaar geleden kocht was ze erg eenkennig, maar ik heb haar via een handelaar gekocht dus weet niet wat er hiervoor met haar gebeurd is. Ze is gefokt door de heer/mevrouw van lieshout uit uden en daarna verkocht aan iemand uit hoogerheide. Op mijn profiel staan een paar foto's van haar.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:17

Ik heb wel een Montecristo gehad.

Afbeelding