Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VValar schreef:Op de site van stoeterij het Maalwater staat overigens een heel gaaf filmpje van hem (op de homepage). Vind het een erg fijn dier, lijkt goede springmanieren te hebben. Maait alleen wel met zijn voorbeen.
besita schreef:heb hem gisteren in Kiel zien springen -nog steeds onder Thörbrand - en hij kan me nog steeds niet voor de volle 100 bekoren ..die derby rit lijkt me een uitzondering waar ook ik erg onder de indruk van was ..gisteren was het alweer die zwaarmoedige en toch niet al te voorzichte lauwe hengst ..ik denk dat je hem echt voor dat koele en vermogende moet gebruiken ..hij kent ook maar één versnelling in galop ..en dt is net waar we in de fokkerij niet echt zitten op te wachten
ben10 schreef:heb je hem ondertussen nog gezien? lijkt mij toch niet direct een uitzondering en lijkt mij voorzichtig genoeg.besita schreef:heb hem gisteren in Kiel zien springen -nog steeds onder Thörbrand - en hij kan me nog steeds niet voor de volle 100 bekoren ..die derby rit lijkt me een uitzondering waar ook ik erg onder de indruk van was ..gisteren was het alweer die zwaarmoedige en toch niet al te voorzichte lauwe hengst ..ik denk dat je hem echt voor dat koele en vermogende moet gebruiken ..hij kent ook maar één versnelling in galop ..en dt is net waar we in de fokkerij niet echt zitten op te wachten