Kasparow

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mintse

Kasparow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 19:46

Hallo,
Ik ben gewoon nieuwschierig wie er nakomelingen van Kasparow hebben. Mijn kennis heeft er namelijk een van de Trakehner hengst. De merrie draagt de naam Mintse het is een afstammeling van Kasparow x Manna. Manna is een van zijn eigen Trakehner fokpaard. Maar zoals ik al zei: Ik ben nieuwschierig wie er ook een nakomeling van Kasparow heeft. Momenteel heb ik een fotos van Mintse.

Kasparow.
Afbeelding

http://www.Kasparow.nl , verdere fotos en informatie.

Roos_s

Re: Kasparow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 00:25

waar is de foto van mintse dan? Vind zelf Kasp[arow een erg leuk dier, voornamelijk ook door zn veelzijdigheid. Ben ook benieuwd na nakomelingen!

Mintse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 17:53

Ze staat nu op de wei. Met andere jaarlingen. Maar binnenkort word ze ingereden, helaas weet ik niet door wie. Fotos van Mintse moet ik nog even maken. Ik vind trouwens Kasparow ook erg leuk omdat hij veelzeidig is!

Nicolien84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:44

Hoi Mintse. Ik ken verschillende Kas nakomelingen. Waaronder een Minze, ik denk dat we het over hetzelfde paard hebben. Dit is geen kind van Manna maar van Milly. Manna heeft wel een Kas kind maar dat is Man 'o War. Er is een topic over Kas nakomelingen maar dat staat in de huiskamer. Ik geloof niet dat je daar al op mag. Maar Dimple heeft bijvoorbeeld een Kas kind en Cardy ook.

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:38

Ik vind Kas ook echt een geweldige hengst, als ik mijn merrie ooit zou laten dekken (waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren Tong uitsteken ) dan zou ik haar zekers door Kas laten dekken.

Prachtig uiterlijk, vriendelijk karakter en erg veelzeidig en getalenteerd

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:21

Veel Kas nakomelingen op Bokt hoor!
Zie mijn profiel van Kaipirinha. Toppertje!

sonnie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 17:47

Ik heb 1 van de eerste Kasparow nakomelingen. Kas stond toen nog in Duitsland. Dit is mijn nakomeling

Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:59

Oud topic en daarom een slotje.