Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liliputter schreef:Elk paard is anders, je kunt dus de ene gribaldi niet vergelijken met de andere. Over het algemeen zijn het fijne paarden om mee te werken en een goed karakter.
Suzanne F. schreef:Pff dat is heel moeilijk. Ik ken er echt vanalles van. Van groot tot klein, van zwart tot vos, van geen wit tot mega blessen, van heel braaf tot megastout/gevaarlijk, van sjiek tot grof, van goed op de foto tot verrot, van goed bewegend tot krant, van vlak voorbeen tot veel knie, van traag tot snel... Wat wil je nog meer horen??
Frenka schreef:Suzanne F. schreef:Pff dat is heel moeilijk. Ik ken er echt vanalles van. Van groot tot klein, van zwart tot vos, van geen wit tot mega blessen, van heel braaf tot megastout/gevaarlijk, van sjiek tot grof, van goed op de foto tot verrot, van goed bewegend tot krant, van vlak voorbeen tot veel knie, van traag tot snel... Wat wil je nog meer horen??
niet meer, is dit alles?
Volgens mij is het achterbeen nog niet genoemd...

magic_lover schreef:Meeste zijn wel sensibel, ze willen rechvaardig behandeld worden (logisch) dan kun je dat ook van hun terug verwachten.
andersom net zo, als jij ze niet rechtvaardig behandeld, word jij ook niet zo behandeld door hun.
Voor mij prima, ik ben ook niet zo sensibel