volgens mij ken ik iemand die eens een jaarling hengstje had die simba heette....volgens mij was het ook een palomino zal hem eens vragen als ik hem spreek
Ik was op google aan het zoeken naar wat meer informatie over de vader van onze pony Simba. Toen stuitte ik op jou berichtje.
De pony die je bedoelt is volgens de onze. Kun je nog wat meer over hem doorgeven om er zeker van te zijn dat het hem is? Ben benieuwd waarom je naar hem op zoek bent
Simba, v. Wolling's lancelot m. Keizershoek's Fatima mv Desar Een palomino A-ruintje van 6 jaar, lijkt me toch redelijk de informatie waaruit je kunt concluderen of t m is...
ha Annemarie, ik ben de moeder van Romy die Simba rijd,ik wou weten wat de pony al kende voor hij bij je vader kwam, en wat de verdere afstammelingen deden in de sport/fokkerij
hey mijn beste vriendin heeft Wolling's Lancelot. hij is nu 10jaar en is 1.27m palomino met zilvere manen. hij heeft super karakter maar is al een tijdje gecastereerd. Simba is waarschijlijk uit een van de laatste dekkingen gekomen.