Een vriendin van mij heeft dit jaar met Don Jovi gedekt. Haar Cocktails Whinny x Baccarat x Samber merrie is er drachtig van. Ze is eind mei uitgerekend. Wij vonden Don Jovi beide erg aansprekend. Het is wel een wat beknopte hengst, met onwijs veel uitstraling. Super mooi qua kleur, pikzwart en een onwijs mooi klein koppie. Hij kan goed bewegen. Hij heeft voldoende bot en mooie rechte benen. Ik denk dat een wat grotere, langgelijnde merrie goed bij hem past. Hij is zelf iets van 1.65m. En is wel erg mooi gefokt, Don Ruto x Negro. Ik zal vragen of Emma (mijn vriendin) hier even op reageerd. Maar ze moet natuurlijk eerst haar veulentje afwachten. Zodra hij/zij geboren is, zal ze een foto plaatsen.
Ben ook benieuwd naar nakomelingen van hem! Heeft iemand misschien info over de cijfers van zijn stap draf enz? Weet iemand iets over de nakomelingen van hem?
heb een veulen op het oog maar tis een erg mooi beestje kwa karakter wat nerveus en terughoudend en erg aan de maat. verder weet ik nog steeds niet veel meer over hem