Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AM_Horses schreef:Balko. Waar heb je de eerst merrie mee gedekt? Ik vindt het ook leuk om minder populaire hengsten te gebruiken.
AM_Horses schreef:Red. Ik vindt je veulen prachtig. Waarmee wil je dit jaar dekken?
_Lorette_ schreef:Wat voor een hengst heeft de buurman, E.D.E.? Hopelijk iets wat nog een beetje fatsoenlijk is?
carola schreef:EDE: wat voor hengst was het? Wel iets rijpaard-achtigs of echt een tinker ofzo?
_Lorette_ schreef:O, dan is de verrassing extra groot.
Mijn moeder kreeg ook eens zo'n verrassing. Uit een bruine D-pony die écht niet drachtig zou zijn kwam een bont veulen dat uitgroeide tot een paard.
vorige keer meegemaakt met een draagmerrie. Dat is wel vies tegengevallen, veulen was levend misvormd geboren.

koend schreef:Bij mijn merrie , nu dag 327, voor de erste dag birth-control (aan het halster) gedaan.
3 keer wakker gebeld met loos alarm, telkens lag ze inderdaad eventjes helemaal plat.
Als dat zo lang zal doorgaan ben ik een wrak.
Hoe doen jullie, doorgewinterde fokkers, dat eigenlijk?
Nu heb ik ook nog een merrie die snachts belt haha. Nouja, als het niet al te lang duurt haal je de slaap wel weer eens in. Beetje make up op voor ik naar m'n werk ga 
zal het in rustiger vaarwater eens terug kijken. Was het interessant?