Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KimDime schreef:Ja hij ligt nog op de veulen ic in Utrecht. Dus voorlopig wordt die heel sterk in de gaten gehouden.
Niet geslapen nu aan het werk. Erna door om nog even bij de kerel en m’n lieve merrie te kijken. Erna toch echt proberen te slapen. Het is even geleden dag ik dag-nacht-dag doorgetrokken heb
. Veel regelmaat, fijn achterbeen. Ja, er zijn meer spectaculaire paarden, maar als je de motor en het karakter wilt verbeteren, en daarnaast een apart kleurtje wil, dan snap ik dat mensen deze hengst willen gebruiken.
! Hoeveel veulens verwacht je en van wie?
. Hopelijk knapt te kleine snel op. Nou ja, kleine… Wat een reus
! Maar in schaal 3 is er goede hoop, daar zat Haven ook in.
.
) genoeg om zelf te drinken. Ze ziet er nu ook echt super uit. Het premature is er wel af. Ze hoefde niet gespalkt te worden, dit is ook erg ingrijpend omdat ze toch vaak schuurplekken/zweren krijgen en wanneer de spalken eraf gaan vaak weer een stuk slapper zijn. De DA kwam met een goede tip om haar te tapen, dus ze heeft een dag of 4 in de tape gestaan om een beetje extra te helpen. Verder heb ik wel veel gemonitord, gewrichten gevoeld op warmte en zwelling, etc en 2x daags getemperatuurd. Als ze vroeg geboren zijn, zijn ze daar toch wat vatbaarder. Het is nu zaak dat we rustig opbouwen, niet te groot stuk paddock/land, en telkens met een half uurtje uitbouwen. In deze 2 weken zijn haar beentjes helemaal recht getrokken, dus ik ben blij dat ze ze mag gaan uittesten!
de grootste schatten van mensen die voor de veulens zorgen in Utrecht.
ik vindt 3 genoeg en volgend jaar 4 misschien