Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneve schreef:Ben maandag geweest en toen sprongen ze niet, dat was wel jammer, kan er dus niks van zeggen, (want itt tot de dressuurhengsten hoeven de springhengsten niet ook nog mooi te zijn)
anneve schreef:Ben maandag geweest en toen sprongen ze niet, dat was wel jammer, kan er dus niks van zeggen, (want itt tot de dressuurhengsten hoeven de springhengsten niet ook nog mooi te zijn)
Iorrr schreef:Wij hebben een 2-jarige merrie drachtig van hem en die kan wel wat 'ouderwets' model gebruiken!
anneve schreef:De Scandic heeft veel uitstraling. Hij heeft een beetje een kort middenstuk. De kaak is grof. Gangen niet spectaculair, maar wel ruim voldoende tot goed vwb kracht en ruimte, cadans.
haan schreef:Iorrr schreef:Wij hebben een 2-jarige merrie drachtig van hem en die kan wel wat 'ouderwets' model gebruiken!
een 2 jarige, sorry dat ik even schrik waarom een 2 jarige?
haan schreef:ik vind dat de springhengsten ook 'mooi' moeten zijn, de berlin is volgens ons team 'een heel ouderwets type' ondanks dat het een fijne springer is. Het oog wil ook wat hoor
haan schreef:De scandic is mijn type ook niet zo, maar ik heb hem ook niet in het echt gezien, alleen maar op de foto'shier op bokt.
LJB schreef:Begrijp ik het dus goed dat het alleen om de fijn/grofheid gaat? Hoe is het inzichtelijk/meetbaar/aantoonbaar te maken? Meten van pijpomvang?
haan schreef:Een wat grover paard, niet het luxe/bloederige wat we vandaag willen zien. Maar smaken verschillen