Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yrrah schreef:Even een vraag omdat ik niet in Ermelo ben geweest en ook geen katalogus heb:
Is de nr. 740 (Sandro Hit x Brentano II) weer een volle broer van de Samba's en van Poetin?
janderegelaa schreef:565 Rousseau x Amethist
Hengst die zowel op straat als in het vrij bewegen een sterk gebruik van het achterbeen laat zien. In zijn model zou hij nog wat meer lengte moeten hebben.
(persbericht KWPN)
Adriana schreef:Hoi JW, ik begin nu even sterk aan mezelf te twijfelen maar ik geloof toch echt dat ik die hengst een maand terug nog op stal bij Maas Hell hebt gezien... alleen in de box toen als ik me niet zwaar vergis en het was een mooie hengst om te zien! In beweging heb ik hem niet gezien.
Samsam schreef:ik vond er niet veel aan, liepen allebei een beetje de grond in vond ik.
eebaatje schreef:Weet iemand de indeling van 2 februari in Den Bosch? Komen die dag alle dressuurhengsten voor de 2e bezichtiging?
bambi76 schreef:eebaatje schreef:Weet iemand de indeling van 2 februari in Den Bosch? Komen die dag alle dressuurhengsten voor de 2e bezichtiging?
bambi76 schreef:eebaatje schreef:Weet iemand de indeling van 2 februari in Den Bosch? Komen die dag alle dressuurhengsten voor de 2e bezichtiging?
bambi76 schreef:vrijdag 2 feb is de 2e bezichtiging van de 3 jarige dressuurhengstenwoendag ook wel wat, maar niet veel op vrijdag komen de meeste
Sannah schreef:bambi76 schreef:vrijdag 2 feb is de 2e bezichtiging van de 3 jarige dressuurhengstenwoendag ook wel wat, maar niet veel op vrijdag komen de meeste
Dus niet ALLE dressuurhengsten

wil alleen ff horen hoe hij heeft gelopen naar jullie mening.. ik kon jammer genoeg zelf niet mee want ik had school