Gefeliciteerd met je prachtige zoon meis. Laat die tranen maar gaan, je hebt laatste weken veel op je kiezen gehad. Nu mag je genieten van je prachtige gezinnetje en 2 prachtige veulens in de weide.
Gefeliciteerd met jullie knappe zoon! Laat die tranen maar komen en rust goed uit en ga genieten van al dat moois wat je hebt. Boven waakt Zilver over jullie
Gefeliciteerd! Ik snap dat dat schrikken was natuurlijk na dat wat met Zilver gebeurd is. Gelukkig is alles goed gekomen! Geniet van je mannetje!
Sky_As
Geplaatst: Vandaag, 17:38
Gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat heftig allemaal. Een normale bevalling onder normale omstandigheden is al heftig.
Succes met het verwerken van alles wat er gebeurt is afgelopen week, en ik hoop dat je ook kunt gaan genieten van alle kleintjes nu.
Marigold
Geplaatst: 59 min geleden
Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en wat een mooie namen! Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen van de rest van je berichtje, wat vreselijk dat die nasleep jou overkwam, met nabloeden en ambulance. Net nu er met Zilver net zoiets gebeurde
Ik hoop dat je nu stabiel bent en ik wens je een goede kraamtijd toe in alle rust, met lieve mensen om je heen. Echt pittig wat jij allemaal hebt moeten meemaken de afgelopen tijd.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bjorn! Succes met de verwerking van alles. Wat een hoop heftige emoties na elkaar. Hopelijk herstel je vlot, en kan je genieten van je kraamtijd.