Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat is hij toch ontzettend knuffelbaar zeg

horsii schreef:
Ik herken nu je paard
wat een heerlijke foto's btw! 

kiki1976 schreef:YvonneV,
Mooie foto. Jullie ook hele fijne dagen
horsii schreef:
KittyDylan schreef:Nassi heeft zijn eerste bootcamp lesje gehad. Het was vooral leren wat een circel is
Wil hem graag meenemen naar een show komend jaar dus dan moet hij een beetje in shape zijn.
Nog steeds hengst en heeft dit jaar 1 merrie mogen dekken die drachtig is
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kim_1990 schreef:Goh wat gaan alle kinders toch goed zeg!
Ik ben echt groot fan van olafwat is hij toch ontzettend knuffelbaar zeg
![]()
Tess ziet er ook super uit! Wordt al een grote serieuze dame zo met haar hoofdstelletje in![]()
Hier gaat het iets minder helaas...onze olly loopt al ruim 1,5 week kreupel, in eerste instantie werd gedacht aan een hoefzweer dus dit even rustig op zn beloop laten gaan maar ik merkte eigenlijk dat hij steeds erger kreupel werd en steeds meer pijn ging krijgen...ik vond het lijken alsof het uit zijn knie kwam dus we hebben RX aangevraagd voor zijn RA knie maar daar was eigenlijk niks op te zien...de DA deed even wat voelen en duwen en toen was het 1 dikke knak in die knie en toen kon hij er spontaan weer op staan en (welliswaar stijf) lopen...dus zijn knie schiet steeds uit de kom doordat de kniebanden slap zijn...hij staat dus voorlopig op rust en dus alleen (naast zijn vriend boef) op pijnstillers, ik moet zijn knie goed in de gaten houden en blijven controleren dat hij in de kom blijft zitten en anders moet ik hem zelf terugduwen (wat de dierenarts me heeft geleerd).
De andere orthopedisch dierenarts is vandaag geweest om hem extra te ondersteunen met medical taping rondom zijn kniegewricht...en nu is het rustig tijd nemen om te laten herstellen en goed in de gaten houden...weer een lastig proses met een 2 jarige hengst maar godszijdank is mijn mannetje heel netjes opgevoed en houd hij zich echt super rustig
Dais_ schreef:horsii schreef:
Hoofdstel staat haar prachtig, maar aan de tweede foto te zien denkt ze het hare ervan![]()
Kim, beterschap gewenst voor Olly! Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
KittyDylan, wat een prachtige pony heb je daar![]()
Kiki, wat fijn dat King weer opgebloeid is dankzij zijn nieuwe vriendinnetje![]()
NorwayFjord, nu weet ik wie je bent! Met het zien van de foto's van Olaf herinner ik me een topic van, ik denk?, vorig jaar met een bruin Edix halster wat toen (nog?) niet op de markt was. Ik was onlangs op de Edix dag en nu leg ik pas de linkIk herken nu je paard
wat een heerlijke foto's btw!
Emori, de bbp staat hem goed en lijkt als gegoten te passen
Vanochtend een stukje wezen wandelen met de jaarling en tweejarige en ze waren allebei heel braaf.
[ Afbeelding ]
Binnenkort wil ik eens naar het strandje wandelen, dat is 2km wandelen. Ben benieuwd wat ze van het strandzand en het water vinden
urosa schreef:Kiki1976, sneu dat hij toch nog zo duidelijk z'n moeder mist. Leuk een paardje erbij, alleen als gezelschap voor King of? Ze is wel cute!
Anoushka, niet heel groot hoor. Denk krap 1.60. Hij maakt best front waardoor hij groter lijkt haha. Hele veranderingen zo dus! En lekker vlot alles bij huis straks. Wat voor soort plek heb je in Spanje? Huis met land gekocht?
Horsii Tess zien er tevreden uit! Cream is cute, jammer dat even minder tussen de paardjes gaat. Hoofdstel staat Tess wel goed!
NorwayFjord een vies paard is een blij paard zeggen ze toch? Plezier spat ervan af!
KittyDylan, leuk al merrie drachtig is!
Kim_1990, ach wat naar zeg.. wat is verder de prognose? Alsin hoelang etc? Wel fijn hij zich zo goed gedraagt!
Dais_ fijn zo braaf ging met 2 van die jonkies!
DDDara, knappe spikkel!
Ik ben ook los gegaan met BF, bijna alles binnen voor Thomasso wat ik op m'n lijstje had staan. Oa de barebackpad van Nalanta, blij mee. Afgelopen woensdag weer grondwerkles gehad en ging weer fijn, oa bezig geweest met over zeiltje lopen.
[ Afbeelding ]
Met z'n nieuwe weidehalster. Die roze was nog van m'n vorige paard
[ Afbeelding ]
YvonneV schreef:hele fijne feestdagen en een gelukkig 2026 toegewenst[ Afbeelding ]