Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_RobinA_ schreef:Ik meld mij ook hier. Ik heb momenteel 3 New Forest merries.
Bij Jacodi's Bo's Bailys (voorlopig kroon; Hoppenhof's Jasper x Beaucandan Brendan) heb ik de afgelopen jaren 3 veulens gefokt. Momenteel heeft ze een hengstveulen aan de voet van Popping's William.
[ Afbeelding ]
Als drie-jarige:
[ Afbeelding ]
Haar veulen van dit jaar, Louisenhof's Legend (v. Popping's William)
[ Afbeelding ]
Helaas heb ik momenteel te veel pony's en te weinig tijd, dus Bailys en haar veulen gaan verkocht worden.
Verder heb ik nog een 6-jarige merrie (v. Reekamp's Eclips) uit Bailys. De bedoeling is dat zij eerst onder het zadel komt en daarna wil ik er mee gaan fokken.
[ Afbeelding ]
Op de foto is ze 2 jaar oud, ik heb momenteel nog geen goede standfoto
En ik heb nog een 12-jarige merrie For Fun's Fame (Young Winsome's Adrian x Klootwijkhoeve's Walter)
[ Afbeelding ]
Ook van deze merrie heb ik helaas nog geen goede standfoto. De bedoeling is dat Fame volgend jaar gedekt gaat worden.
Fokker321 schreef:Leuke merries Astrea!
Ziet er ook een fijne hengst uit! Waardoor voor hem gekozen?
Neonlight schreef:Leuke hengst inderdaad, welke hengst is dat?
Zelf heb ik 2 veulens gefokt met Bovenheigraaf's Camillo, fijne hengst, fijne veulens ook van gekregen. Deze hengst heeft wel weg van hem.
mooney schreef:Neonlight schreef:Dat stond al bij je verhaal dat hij in Duitsland goedgekeurd is.Dat was Bovenheigraafs Camillo ook. Maar wat is de naam van de hengst?
dat zegt ze ook al twee keer volgens mij... de hengst heet Camillo (v. Bovenheigraafs Camillo)