Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op naar heel lang mogen genieten van een prachtig koppel paarden
eindelijk thuis en hoe pfff echt niet normaal die kleine meid is mega wild wild wild. Heb er gewoon geen woord voor.
Komt de stal binnen zit direct stro en hooi te eten. Ging ook een spinnenweb verorberen echt klein kannibaal

heb al eens stiekem gespiekt op AG maar er staat nog pending overal ingevuld dus zal voor volgende week zijn.
.
.
) en als ze nog goed dronk en rondhupppelde ik het wat moest aankijken en indien ze niet meer dronk terug naar kliniek. Pfff weer verkorting van men leven. En ze stonden nog maar paar uur huis. Begon al goed.
hoe blij kan je zijn met een hoopje stront dat geen Diarree is en al redelijk vast. Oef we kunnen weer even ademen.
ik heb het eigenlijk even gehad met fokken
postnatale dementie moet nog komen

Die pittige veulentjes helpen zich wel wat sneller in de nesten inderdaad. Jaycee was ook best pittig en had ook altijd wat. Heb daar de eerste 1,5 jaar echt niet van kunnen genieten, alleen maar zorgen gehad. Ik was daarom ook even genezen van fokken.
daarom dat je even een pauze nam met fokken. Wist ik helemaal niet. Nou ja het is allemaal geen rozengeur en manenschijn hoor zoals sommige misschien denken. Maar anderzijds krijg je ook heel veel terug dus zeker de moeite waard.
Het wordt terug warm en we moeten gaan eten dus nu staan ze weer binnen.