Mochten mensen het leuk vinden om foto's van de vrijdag avond te zien, ik heb daarvan foto's gemaakt (geen super kwaliteit, daarvoor ontbreekt me nog de professionele spullen, maar zeker wel leuk om een indruk van alles te krijgen.) Er komt nog een deel bij.
Ik probeer nu al twee dagen de VHO Trofee te kijken, gisteravond kwam ik tot anderhalve minuut en nu stopte het ergens tegen het einde van Bonjengel. Dus op iets van 20 minuten... Ben ik de enige die er problemen mee heeft?
En de kampioenskeuring dressuurpaarden is volgens mij ook een verkeerd geupload, of ligt dat ook aan mij?
Er zijn wel meer filmpjes die raar doen, gisteravond kon ik de Totilas x Jazz maar een klein stukje zien, op het moment dat hij werd losgelaten stopte de film ermee. En heb al meer van dat soort dingen gezien, volgens mij zit er iemand achter die het nog moet leren.
Het idee is wel mooi ja, maar jammer dat de uitvoering te wensen over laat. Er is zoveel geknipt en geplakt in die filmpjes, dat is gewoon zonde. Die Totilas x Jazz schijnt zon goede te zijn, daar zie je op de filmpjes helemaal niets van.
Daar kijk ik ook voornamelijk naar Pletje! Die korte filmpjes waren geen probleem, ondanks het geknip en geplak. Vreselijk om paarden vertraagd te horen hinniken... Wat een hels geluid is dat zeg...
Maar volgens mij moeten ze ook gewoon Youtube gebruiken en niet wat ze nu gebruiken...