Net mijn knappe Farzana (Ampere x Florencio) weer terug gebracht naar de trainingsstal. Ik heb haar thuis een beetje in vorm gehouden, maar ze heeft vooral lekker veel in de wei gestaan. Nu mag ze weer aan de bak om 16 augustus te schitteren op de NMK.
@ yvonnepuntnl: errug mooie merrie heb je!! ben zelf ontzettend gecharmeerd van de Ampere nakomelingen, heb mijn merrie er dit seizoen zelf mee gedekt maar helaas na 4 pogingen nog steeds niet drachtig .... heel veel succes op de NMK met deze mooie dame
Knap dier Yvonne! ik ben ook gecharmeerd van de Ampere's.
Even terug komen op het hoge puntenaantal bij de springmerries..ik heb de nieuwe IDS binnen en op de foto's zien de meeste spring merries er niet echt florisant uit.Dus of de fotograaf is zo slecht of er moet ernstig meer op het exterieur gelet gaan worden in de toekomst..
Dank jullie wel @ Elisa: Dat was zeker van de keuring in Veghel? Viel mij ook al op. Hadden ze beter even bij mij kunnen aankloppen Maar in Veghel zijn twee ringen, dat maakt het fotograferen natuurlijk wel lastig. Voor de PK waren we dan ook met twee fotografen aanwezig.
elllis
Geplaatst: 16-07-13 08:29
Bedankt allemaal Spannend Yvonne goed dat je haar even op het gras hebt gezet tussendoor, lekker fris tussen de oortjes houden ... Succes !! Was ook benieuwd wie er foto`s nam op de CK van Ermelo ..
Ik moet er morgen aan geloven, heb een 11 jarige ster, prok sport(z2dr) merrie Jazz x havidoff x ferro Ga nu volledig fokken met de merrie en dus besloten om naar de CK te gaan. De merrie staat in training bij de Eloma Hoeve in Opende (gr). Ben nu al behoorlijk nerveus voor morgen .....
Rambobo
Geplaatst: 16-07-13 09:07
dit is vorige week ... de merrie is al een tijdje uit de sport en had ngo een flinke buik een aantal weken geleden.
yvonnepuntnl
Geplaatst: 16-07-13 09:26
elllis schreef:
Was ook benieuwd wie er foto`s nam op de CK van Ermelo ..
De Paardenkrant was er sowieso, je kunt ze altijd een mailtje sturen: paardenkrant@eisma.nl
Je merrie ziet er goed uit Rambobo, geen grasbuik meer. Succes morgen.
Ik maak Faye zelf klaar, heb er gewoon niet zoveel geld voor om het klaar te laten maken. Wel gisteravond geoefend, d'r staart laten, ijzertje achter enz, we zullen zien. Mijn doel is iig een voorlopig keur paard mee naar huis nemen.
Dat denk ik ook. Mooie grote merrie met uitstraling. Geen idee hoe de gangen zijn, maar het voorkomen heeft ze wel.
Mosh
Geplaatst: 17-07-13 10:09
Het is idd nogal een investering. Maar ben blij dat ik het nu zo gedaan heb, het zijn superkundige mensen en ze zijn fanatiek met haar alsof het om een eigen paard gaat.
Volgend jaar gaan we hopelijk zelf met onze Wittinger nog eens naar de CK (voor elite). Vind het zelf klaarmaken ook heel leuk!
Is jouw Krackje uiteindelijk nog naar de CK geweest Ulla?