Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
krackertje schreef:De 683 Winningmood x Contango, die hengst heeft als fok/ger: G.W. Norel en J.Laarakkers C.Laarakkers-Larmoy.
Is Sjak medeeigenaar van die hengst?
krackertje schreef:sarabande schreef:Zie hier weer wat azijn pissers.
Ik heb hele beste paarden gezien en de jury heeft vrijwel gedaan wat wij ook gekozen hadden
En daarna een super show waar we konden genieten van de beste dressuurpaarden ter wereld, heb heel wat buitenlanders gesproken die diep respect hadden voor onze fokkerij. Ik raadt de mensen die zo negatief zijn aan eens een paar buitenlandse keuringen te bezoeken.
Ik gok dat de veiling het goed gaat doen morgen.
Hier een "azijnpisser",blijkbaar heb ik toch een andere kijk op paarden dan jou, niet erg hoor maar je hoeft dan nog niet direct mensen weg te zetten als azijnpisser.
Sjuimpje schreef:Al jaren gaan dit soort geluiden op want itt de Duitsers zijn Nederlanders nou eenmaal niet snel tevreden met onze eigen fokproducten. Dat dit ongegrond is blijkt wel uit de resultaten die door KWPN fokkerij wordt geboekt en gisteravond was daar een prachtig voorbeeld van!
Ik vond het een mooie dag en heb heel veel veelbelovende paarden gezien.
Citaat:Jeannette Nijhof: 'Andere landen houden hun stamboeken zeer gesloten om de bloedlijn te beschermen. Het gevolg is niet zelden inteelt en allerlei negatieve eigenschappen. Nederlandse fokkers halen het neusje van de zalm uit andere landen en maken daar een mengelmoes van. Onze paarden zijn eigenlijk Europese paarden, gezond en met een goed karakter, wat voor de topsporters en de subtop van groot belang is.'
sarabande schreef:Over de show, buiten het Jazz gedeelte met een ontroerende 88 jarige fokker die toegejuicht werd