Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liliputter schreef:We zullen op elkaars woord moeten vertrouwen! Op de harde lijken ze vaak toch anders, evenals op de foto. Daarom hebben ze hem waarschijnlijk dan ook door gelaten. Hij viel in de baan sowiezo al tegen, omdat dit enige Sandreo was (die ik gezien heb) die zo arm bespierd was en niet voldoende ontwikkeld. qua beweging was er er wel wat op aan te merken maar niet dat je zegt hij kon niet bewegen...
Sammie schreef:Precies wat je kunt verwachten van een dergelijke afstamming.... of valt het nog tegen..?
Pipo schreef:liliputter schreef:We zullen op elkaars woord moeten vertrouwen! Op de harde lijken ze vaak toch anders, evenals op de foto. Daarom hebben ze hem waarschijnlijk dan ook door gelaten. Hij viel in de baan sowiezo al tegen, omdat dit enige Sandreo was (die ik gezien heb) die zo arm bespierd was en niet voldoende ontwikkeld. qua beweging was er er wel wat op aan te merken maar niet dat je zegt hij kon niet bewegen...
Toch vind ik het harde belangrijker dan de kooi. Als ze op het straatje kunnen lopen, kunnen ze dat in de kooi ook wel. Alleen de galop kun je niet beoordelen, maar in de kooi is dat ook moeilijk zat als ze fris, kijkerig en met de staart erop bewegen.
liliputter schreef:[
Op de harde lopen ze aan de hand, hengst kan zichzelf niet zo laten zien als met vrij bewegen. Ik ben het totaal niet met je eens dat als ze op het harde kunnen lopen, dat in de kooi ook gebeurt! Vandaag een paar hengsten gezien die op de straat redelijk liepen en in de kooi gruwelijk tegen vielen (omstandigheden zijn voor elke hengst hetzelfde). Op de harde lopen kun je bepaalde dingen opmerken, het totaal plaatje zul je toch echt uit de kooi moeten halen!
Flynn schreef:Kajanus; is die van jou niet door ??
liliputter schreef:Weet iemand toevallig de planning voor de hengstenkeuring in februari? Werd mij verteld dat op zaterdag 7 februari de 2e en 3e bezichtiging is + hengstencompetitie?!
liliputter schreef:WE ZIJN DOOR!!!!!Painted black x Chronos, is 1.71
14 van de 70 hengsten door naar de 2e bez. en wij hebben de enigste Painted Black:D
Ze waren wel enorm kritisch vandaag! Hengsten met een wat kortere rug, niet helemaal goed ontwikkeld, merries met reg. A enz. kon je van te voren al bijna raden of ze door waren...
parouscha schreef:Flynn schreef:Kajanus; is die van jou niet door ??
Die moet nog toch
liliputter schreef:Zijn de 2 samba hits wel door?
Love_Someone schreef:Was er met mijn stage met een:
Samba hit II x Houston
Samba hit II x Cocktail
San remo x contango
Er is er helaas niet 1 door.
De San remo hadden we eigenlijk allemaal toch wel verwacht. Iedereen was ons al aan het feliciteren mja helaas.
3 geweest nog 7 te gaan!!
CGJ12 schreef:Nee bijna.
Alles wat je noemt is op VRIJDAG.
Alleen de presentatie van de 3,5 jarige hengsten die afgelopen voorjaar en najaar zijn ingeschreven is op ZATERDAG (godeverdekutkutkut)
shan schreef:Love_Someone schreef:Was er met mijn stage met een:
Samba hit II x Houston
Samba hit II x Cocktail
San remo x contango
Er is er helaas niet 1 door.
De San remo hadden we eigenlijk allemaal toch wel verwacht. Iedereen was ons al aan het feliciteren mja helaas.
3 geweest nog 7 te gaan!!
Wat kreeg de San Remo voor commentaar?