Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Marijke wat een mooi resultaat een heerlijk dat je er zelf zo mee weg rijdt. Toch fijn dat ze dat goed hebben gedaan daar, het is altijd even afwachten als je ze weg brengt.
De Karandasj x Babelouba die ik heb gefokt heeft de 5* van Pau gewonnen!! Waanzinnige prestatie, echt heel knap van paard en ruiter
MizzMontana schreef:Marijke wat een mooi resultaat een heerlijk dat je er zelf zo mee weg rijdt. Toch fijn dat ze dat goed hebben gedaan daar, het is altijd even afwachten als je ze weg brengt.
De Karandasj x Babelouba die ik heb gefokt heeft de 5* van Pau gewonnen!! Waanzinnige prestatie, echt heel knap van paard en ruiter
lexa schreef:Ik meld mij ook weer even, te druk geweest.
Dochter lief is voor een half jaar naar Australie en dan is het flink aanpoten met de paarden zonder haar.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde successen van jullie paarden.
Zijn er nog fokkers die naar het fokkers cafe in Musselkanaal gaan aankomende dinsdag?
Umeo , Ons Uricas veulen kwam uit een wat royale merrie met best wel wat bot .
Was een zeer geslaagde combinatie en veulen was heel goed gelukt mooi bloederig veulen en heel goed galoperen. Verkocht op de veiling als 1 van de duurdere veulens aan 1 van de beste stallen in Nederland / Belgie .
Maar aan deze droom kwam een einde toen ik het veulen dood in het land vond....3 weken lang op de snijtafel bij de ggd gelegen, doodsoorzaak bacteriele infectie, heel zuur!
Vraagje aan Eilander , fokt jou Chin Chin merrie ook zo groot?