Is 2 jaar en zegt alleen maar 'paard stom'

Droom van moeder ook weer aan diggelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Umeo schreef:Dan krijg je er zo eentje als mij.
Is 2 jaar en zegt alleen maar 'paard stom'![]()
Droom van moeder ook weer aan diggelen![]()
Umeo schreef:Dan krijg je er zo eentje als mij.
Is 2 jaar en zegt alleen maar 'paard stom'![]()
Droom van moeder ook weer aan diggelen![]()
Elisa2 schreef:Dat was ook zo'n fijne hengst qua nafok, vind het eeuwig zonde dat deze geruind is.
Qua fundament, dat ligt echt aan het soort bemerking, frans vind ik niet zo'n probleem. Ongelijke voeten vind ik kwalijker. Dan nog bij alles vind ik het belangrijk wat er door gefokt wordt.
Suzanne F. schreef:Ik zag dat een nakomeling van mijn zelfgefokte merrie (aangewezen hengst) ook een nakomeling heeft gekregen nu, wat leuk! Hij is jong overleden maar ze hadden nog diepvries van hem en daar hebben ze een De Niro x Rubinstein merrie mee gedekt. Grappig.
En ze is ook al oma geworden zag ik. De tijd gaat snel zeg. Ze fokt erg goed. Beter dan haar moeder eigenlijk. Als ik dat had geweten… maar ja zo kennen we er nog wel een paar natuurlijk.
carola schreef:Vanacht is mijn McLaren veulen ook geboren, uit mijn Elite ibop prok Johnson merrie. Het is een bruin hengstje, en de eerste indruk is goed. Mooi hoofdje, enorm lange schouder en heel flink veulen. Helaas een hengstje (alwéér)! Maar gelukkig gezond en fit, en dat is wel heel wat waard na mijn Next Pitch veulentje.
Ik denk dat ik de merrie ga terugdekken, ik twijfel nog even of ik haar meteen in de veulenhengstigheid weer dek of dat ik wellicht toch een keer een embryo ga spoelen uit haar.