Revali schreef:
Ook mooi! goed gelukt!
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Revali schreef:Ons ene veulen komt vandaag online, maar zag dat de filmpjes net geupload waren
https://youtu.be/EjMo-_d7kXA
gomir schreef:Gaaf Revali!
Weet iemand hier nog een tijdelijk plekje voor een afgespeend merrieveulen?
Veulen dat ik gekocht heb is vorig weekend met 4 maanden al gespeend, maar haar toekomstig maatje loopt nog zeker 2 maanden bij de moeder. Aankoop van een normaal geprijsd merrieveulen (mag ook dressuurgefokt zijn) dat al gespeend is/kan worden is ook een optie.
lexa schreef:Dat is ook jong 4 maanden , of was het ergens voor nodig zo vroeg? Gewoon nieuwsgierig…
Revali schreef:Onze merrie is nu mooi drachtig
2e vruchtje is afgestorven en was niet meer te zien. Blij mee
Oehlala schreef:met dat kleinere vruchtje heb ik ook een keer gehad bij de 1e keer scannen. Bij de 2e keer scannen was het net zo groot als het 'normaal' zou moeten zijn. En er is een prachtig veulen uitgekomen.
Gefeliciteerd met alle drachtigheden!
Revali schreef:Oehlala schreef:met dat kleinere vruchtje heb ik ook een keer gehad bij de 1e keer scannen. Bij de 2e keer scannen was het net zo groot als het 'normaal' zou moeten zijn. En er is een prachtig veulen uitgekomen.
Onze andere merrie had in 1e instantie ook een klein vruchtje. Maar een week later was het al weer 'normale' maat
Ik zit er over na te denken om een cursus insemineren te volgen... Iemand ervaring?
Revali schreef:Oehlala schreef:met dat kleinere vruchtje heb ik ook een keer gehad bij de 1e keer scannen. Bij de 2e keer scannen was het net zo groot als het 'normaal' zou moeten zijn. En er is een prachtig veulen uitgekomen.
Onze andere merrie had in 1e instantie ook een klein vruchtje. Maar een week later was het al weer 'normale' maat
Ik zit er over na te denken om een cursus insemineren te volgen... Iemand ervaring?