Adriana schreef:Hahaha ik weet geen nummers... sowiezo de Contenders en Contendro I en II, plus de Corrado x Campesino als je die hebt...
Dat zijn de nummers 82 tm 88 en nr 95
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adriana schreef:Hahaha ik weet geen nummers... sowiezo de Contenders en Contendro I en II, plus de Corrado x Campesino als je die hebt...
MissHIS schreef:Die Corrado vond ik wel een stoere bok. Beetje beknopt, had bij het springen nog wel wat meer kunnen overtuigen en de voorvoeten deden hem inderdaad de das om.
fokfanaat schreef:bambi76 schreef:Heeft iemand ergens nog een betere foto van de Stedinger x Fruhling?
nee wel mindere.....
fokfanaat schreef:bambi76 schreef:Heeft iemand ergens nog een betere foto van de Stedinger x Fruhling?
nee wel mindere.....
nils schreef:ik heb hem gezien
MissJ schreef:nils schreef:ik heb hem gezien
Volgens mij wil Pletje graag weten wat voor indruk hij maakte, niet slechts dat je hem gezien hebt
zeanine schreef:Adriana schreef:Hahaha ik weet geen nummers... sowiezo de Contenders en Contendro I en II, plus de Corrado x Campesino als je die hebt...
Dat zijn de nummers 82 tm 88 en nr 95
potverdikkie schreef:Jemig!! Ik had alles genummerd, maar bij uploaden gooit ie alle foto's doorelkaar! Nu weet ik niet wie wie is.
petraaken schreef:Heeft er iemand foto's van de De Niro x Amsterdam op de eerste dag van de hengstenkeuring?
LJB schreef:randy123 schreef:Wat vonden jullie van de Harley x Animo?
Ik vond hem 1 van de betere. Veel gelijkenis met zijn vader qua exterieur.
Adriana schreef:Wie is de eigenaar van de Casall x Indoctro?