Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:Tolando heeft zijn eerste dekjaar niet al te veel gedekt dus het is niet raar dat ze er nu niet door komen. Wacht volgend jaar maar af dan komen er zeker een paar door want in zijn 2e dekjaar heeft ie veel betere merrie's gehad.
Adriana schreef:Vraagje; welke gegevens staan bij de hengst nummer 101 uit de catalogus? Is namelijk van belang voor een onderzoek. Alvast bedankt.
.
karinna schreef:Mooie foto hè van de nr. 426 in de paardenkrant?
Heeft iemand van jullie hem ook in het echt gezien?
Toch wel een hele eer als ze zo over je "fokproduct" schrijven, m'n zusje d'r week kan niet meer stuk.
Hoop dat hij mij ook nog eens overkomt
Ik ga zo direct in de paardenkrant kijken!! sarabande schreef:janderegelaa schreef:Tolando heeft zijn eerste dekjaar niet al te veel gedekt dus het is niet raar dat ze er nu niet door komen. Wacht volgend jaar maar af dan komen er zeker een paar door want in zijn 2e dekjaar heeft ie veel betere merrie's gehad.
Ik heb intussen begrepen van wat fokkers dat hij niet op een al te bloedige merrie past, jammer ik had hem graag willen gebruiken gezien zijn merielijn.
vossie schreef:Ja en zit Sultan er niet ook nog achter, die is toch ook iets van dik 170 of zelfs wel 180, ff zo uit mijn hoofd.....
)
(Rousseau fokt ook gem maat ) en haar halfbroer van Neostan is 1.74 m !!
voor een 1.5 jarige .....waar gaat dat naartoe ?
vossie schreef:Wij hebben Tolando gebruikt op een bloedmerrie, de merrie is van Saros en zei zelf is de volle zuster van Belisar. Echt een bloederig, heet dier van 163.

maar ik ben toch nieuwschierig wat je van mijn keuze vindt
..........gezien z'n veulen rapportage
sarabande schreef:Van wat ik inmiddels van zijn fokkerij gehoord heb, ook van anderen niet de minste fokkers, past hij goed op merries die dicht bij een klassiek type staan.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel en wil eerst meer kinderen van hem zien.
Adriana schreef:Is die Canturo x Coriano ; Canturano?
Sinds wanneer is die van Eurocommerce? Die was toch van station Maas Hell?