Kletstopic veulens 2023!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: Kletstopic veulens 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 21:47

Knapperds.

Fjo oogt wel huge.

Lief krem met die kleine.

Tess heeft een nieuw vriendinnetje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 18:40

Ahh had het gezien in een ander topic, super leuk! Heel veel geluk met jullie nieuwe aanwinst voor de kinderen!

Ja fjo oogt groot maar valt mee in het echt :))
Hij heeft inmiddels boven geen voortanden meer :')

En afgelopen maandag koliek. Oh wat was ie sneu… gelukkig na een spuit van de dierenarts weer snel opgeknapt.

macaromich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 19:30

Leuk om alles weer bij te lezen!

George is verhuist! Sinds 12 september is hij (samen met zijn grote vriend), verhuist naar een pensionstal dichtbij mij. Alles ging boven verwachting goed. Nu zijn ze al ingeschaard in de kudde en ook dat gaat prima! Van 24-7 buiten naar ‘s nachts op stal vond ik wel spannend, maar het is ondertussen ook al een grote stal diva en staat als een van de eerste bij het hek als ze naar binnen mogen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op zijn nieuwe stal klimt hij continu op de heuvels. Hij heeft nu al de bijnaam “mountain man”.

Hij wordt sinds de verhuizing nog beter gevoerd en dat lijkt zijn vruchten af te werpen, gezien hij nu weer wat groeit. Zijn schoft is nu 151,5 cm en zijn kruis 154cm. Ook hier op stal geloven sommige dat hij de 160 wel haalt, maar dat lijkt mij toch een te ver…. Hij is nu 2 jaar en 4 maanden oud. Heb altijd begrepen dat ze na hun 2e vaak geen 10cm meer groeien…

Ik ga morgen ook nog eens de touwtjesmethode proberen!

Emori & Kiki, hoe hoog zijn Fjo en King nu?
Tess oogt trouwens ook groot!

Yuna is trouwens knap zeg! Leuk paardje! Net als alle anderen :)

Zo leuk om te zien hoe ze groeien.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:56

Wat doen ze het allemaal goed zo te zien <3

En wat leukerd het maatje voor de kinderen.
Balen dat de wondjes bij Krem langzaam genezen.

King heb ik al een tijdje niet gemeten.
Zijn moeder van 150 is hij ruimschoots voorbij. De andere merrie die erbij staat is 161 en die is nog groter. Maar hij gaat wel meer richting haar dan de zijn moeder.

Overigens zegt het niks. Bo kocht ik op 3.5 jarige leeftijd met 142 en uitgegroeid naar de 150.
Nu moet ik wel zeggen dat een stilstand in groei gehad moet hebben aangezien ze als 2 jarige per ongeluk gedekt was, en de oude eigenaren dat niet wisten. Die kwamen erachter toen de buren belde dat er een veulen naast lag op de wei