Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik vind de fokwaarden ook een aanfluiting, er klopt een heleboel niet meer wbt die fokwaarden en de praktijk en op die manier haalt het KWPN ook de eigen geloofwaardigheid naar beneden.
Suzanne F. schreef:Elisa2 schreef:Ik vind de fokwaarden ook een aanfluiting, er klopt een heleboel niet meer wbt die fokwaarden en de praktijk en op die manier haalt het KWPN ook de eigen geloofwaardigheid naar beneden.
Eens. Trieste bedoening. Plaatst het KWPN naast de KNHS qua amateurisme. Zou het komen doordat ze nu op dezelfde locatie zitten ofzo?
Marie72 schreef:Ik denk dat ze vooral ook gehoord willen worden en het idee hebben dat hun inbreng wordt meegenomen. Tenslotte zeggen ze ook dat ze een warm KWPN-hart hebben. Het KWPN-paard is toch ook om trots op te zijn, alleen moet er wel het gevoel zijn dat we het samen doen.
In de Paardenkrant wel paar goede verduidelijkende artikelen vandaag hierover.
Elisa2 schreef:Ik vind de fokwaarden ook een aanfluiting, er klopt een heleboel niet meer wbt die fokwaarden en de praktijk en op die manier haalt het KWPN ook de eigen geloofwaardigheid naar beneden.
misterA schreef:Het zou echt jammer zijn als de commercie nog meer invloed krijgt in een vereniging van fokkers. Blijf betrokken en kritisch.
Benzz schreef:misterA schreef:Het zou echt jammer zijn als de commercie nog meer invloed krijgt in een vereniging van fokkers. Blijf betrokken en kritisch.
Ik denk dat dit zinnetje het hele probleem is. Er zijn wat hengstenhouders die een dikke vinger in de pap hebben en ik snap dat die niet op de waardes zitten te wachten. Gebakken lucht kan dan niet meer verkocht worden.
misterA schreef:Elisa2 schreef:Ik vind de fokwaarden ook een aanfluiting, er klopt een heleboel niet meer wbt die fokwaarden en de praktijk en op die manier haalt het KWPN ook de eigen geloofwaardigheid naar beneden.
Neem het voorbeeld van de hiervoor genoemde Glamourdale. Met dat management , die ruiter, begeleiding, training enz. kan iedere bovengetalenteerde hengst daar heel hoog en ver komen.
supertammy schreef:Het was zo'n bijzondere merrie! Niet alleen qua uiterlijk, maar ook van karakter. Prachtig paard, super lief! Hele goede merrielijn er achter en zelf reservekampioen op het NMK.Zo'n paard krijgen we nooit meer.