Gefeliciteerd! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd!
mooney schreef:Laten we het erop houden dat als het plan volgend jaar nog staat dat Vu misschien wel grote zus en moeder wordtdaarom ook een jaar bedenktijd wat een verdubbeling van de paardenfamilie is nogal wat
succes met beslissen alvast!
nu heeft mijn vriend wel gezegd dat 1 van de twee veulens dan van hem wordt, maar dat is een mooi weer baasje dus effectief zal ik ze toch allemaal verzorgen en trainen haha. Tot hij zich beseft dat dubbel zo veel pony's ook dubbel zo veel tijd bij de paarden betekent 
Ik ben van twee naar drie gegaan, maar ik train er maar eentje. De anderen krijgen ook aandacht uiteraard maar zijn of te jong of te kapot om echt mee te werken. Over een jaar of anderhalf heb ik er ook twee om te trainen. Dat is best pitting denk ik want vind het soms met eentje al lastig om echt meerdere keren per week aan het werk te gaan.

. Qua karakter geeft hij ze wel vrij braaf, maar Vu heeft genoeg drakenstreken om dat te compenseren denk ik
en ook naast pony's die officieel zijn gemeten lijkt ze dan groter. Dus misschien zijn ze stiekem iets groter.
. Zag dat ik het in de laatste post had gehad over schofthoogte, de dames zijn in de zomer gewogen en gemeten. Mensen die willen gokken wat de uitkomsten waren?

ik zal nog heel even wachten met de volledige uitslag posten.
anders ga ik er misschien wel vandoor. Koper schreef:Zeg, ik zit ineens te denken: kan Vu's wit niet een sabino-achtig iets zijn?
Haar manen zijn zo mooi róód vooral. Vind het sooty van Kirs ook prachtig. Allebei heeft wel wat