Cayenne schreef:Hoppa, weer alles door
Veel kwaliteit deze HK!
Zou niet weten welke je moet laten staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wen83 schreef:Misschien een domme vraag, maar weet iemand van jullie waar de nakomelingen van de hengsten van van Olst zijn die doorverwezen zijn naar de 2de bezichtiging? Zie de Negro's, Chippendale en Everdale nakomelingen niet meer er tussen staan. Daarnaast zou Everdale meedoen in ZZ licht maar staat ook niet meer op de startlijst. Was wel benieuwd. ..
mbkaatje schreef:wen83 schreef:Misschien een domme vraag, maar weet iemand van jullie waar de nakomelingen van de hengsten van van Olst zijn die doorverwezen zijn naar de 2de bezichtiging? Zie de Negro's, Chippendale en Everdale nakomelingen niet meer er tussen staan. Daarnaast zou Everdale meedoen in ZZ licht maar staat ook niet meer op de startlijst. Was wel benieuwd. ..
Misschien komen die morgen aan de beurt. Van de 2e bezichtiging morgen is nog geen startlijst.
Waarom Everdale niet meedoet, weet ik ook niet.
R12312 schreef:newt schreef:Ze hebben nu al eerder geselecteerd op de moederlijk denk ik vandaar dat alles door is.
Klopt, doen ze tijdens de 2de bezichtiging altijd.
yvonnepuntnl schreef:Dat is helemaal niet waar. Dat gebeurt pas in de derde bezichtiging. De enige die vandaag in de derde bezichtiging niet door was naar de verrichting werd eruit gegooid vanwege z'n moederlijn.
R12312 schreef:newt schreef:Ze hebben nu al eerder geselecteerd op de moederlijk denk ik vandaar dat alles door is.
Klopt, doen ze tijdens de 2de bezichtiging altijd.
newt schreef:vorig jaar ging er bij derde bezichtiging ook maar een enkeling uit. Heb je de tweede bezichtiging wel gezien? Ik hen bij geen enkele hengst die niet door was commentaar op z'n moederlijn gehoord. Ze worden puur op kwaliteit beoordeeld en pas in de derde bez. wordt de moederlijn erbij gehaald.Nou niet altijd. Vorig jaar ging er nog een kwart uit op de moederlijn.
Gebeurde inderdaad altijd in de derde, maar aangezien er nu maar 1 niet door is lijkt het net of ze daar in de tweede ook al wat op hebben geselecteerd
yvonnepuntnl schreef:newt schreef:vorig jaar ging er bij derde bezichtiging ook maar een enkeling uit. Heb je de tweede bezichtiging wel gezien? Ik hen bij geen enkele hengst die niet door was commentaar op z'n moederlijn gehoord. Ze worden puur op kwaliteit beoordeeld en pas in de derde bez. wordt de moederlijn erbij gehaald.Nou niet altijd. Vorig jaar ging er nog een kwart uit op de moederlijn.
Gebeurde inderdaad altijd in de derde, maar aangezien er nu maar 1 niet door is lijkt het net of ze daar in de tweede ook al wat op hebben geselecteerd
El Capone is inderdaad een gaaf dier
Anoeska27 schreef:janderegelaa schreef:Wat heeft die Habanna toch een lelijke grote kop.
Maar wat is hij heerlijk ongecompliceerd en meewerkend (heb hem overigens vandaag niet gezien).