ziet er goed uit es, een zadel staat er geweldig Ik ga vandaag op Vita rijden ben ontzettend benieuwd hoe ze het gaat doen
MariekeA
Geplaatst: 23-02-12 17:51
Jeetje, die is veranderd zeg!
Esprit is ook niet echt onder de indruk van het zadel: (Tis haar moeders zadel, dus ligt niet helemaal superdesuup, maar gaat toch een ander op voor het rijden..)
Hahaha fotos komen als ze wat minder ril is dus wie weet zondag.
Heerlijk mariekaA dat ze fijn is onze dame is wel wat ril en sensible maar dat komt wel goed zit geen gemeen deel in dr.
@ es echt heel apart om te zien hoeveel volwassenheid joy al heeft op deze fotos, ben vreselijk benieuwd naar dr onder het zadel ze oogt heel fijn.
prada
Geplaatst: 24-02-12 11:08
hey, ik meld me hier ook. Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een Ampère x Nero merrie waar we mee naar de keuring gaan. Lijkt me leuk om met jullie mee te lezen over jullie ervaringen.
Ik heb alleen een oude foto van vorig jaar, zal eens kijken of ik haar dit weekend even op film/foto kan zetten. En om de een of andere reden kreeg ik deze foto niet kleiner
Die van jullie zien er allemaal al best uit zeg, ik begin pas half maart...... Die van mij ziet er ook meer uit als een uit de klei getrokken jeweetwel, ik zal binnenkort eens foto's maken. Maar ik loop wel lichtelijk achter geloof ik
Met onze San remo merrie gaat het niet door, wij hebben toch besloten om ze te verkopen, wegens tijdgebrek. Nu hebben wij ook nog een 2 jarige Santano x Krack c merrie waarmee wij deelnemen met de keuring. Ik zal straks wat foto's maken.
Jammer C-Spirit! Maar wel benieuwd naar je Santano dan.
Mijne heeft vandaag het zadel op haar rug gehad. Stond m'n ruin te poetsen en kreeg opeens zin om het eens te proberen. Ze stond erbij alsof ze niet anders gewend is, ze vond het wel gezellig haha.
Ja idd, foto's maken is niet gelukt helaas... Ze is in iedergeval heel groot, ze is nu 2, bijna 3 en meet nu al ongeveer 1,70.
UnlimitedS
Geplaatst: 24-02-12 21:02
Zoals het er nu uitziet gaan we toch met 2 merries naar de keuring, onze schimmel van Special D heb ik nu een paar keer gelongeerd en zij pakt het ook heel fijn op, heb nog geen knappe foto, alleen deze gemaakt met mijn telefoon terwijl ik zelf aan het longeren ben.
Heb ondertussen een beetje terug gelezen, leuke paarden allemaal! Wilde vandaag even een filmpje maken met longeren maar er kwam een kleine verassing tussen, vandaag op stal een merrieveulen van Wynton geboren.
@ Frenka, ze is inderdaad wel al aardig paard, ze is ook goed aan de maat, zo rond de 1.70 Dus foto houden jullie tegoed, ik moet haar wel nog even pimpen, ze loopt nu nog in een loopstal en heeft coupe wild maar ze is wel een beetje ril aan haar lijf dus alles op zn tijd.
Gave schimmel indd ! De mijne heeft ook al vaak t zadel opgehad, geeft er ook niets om. Kan dr ook op gaan hangen, doet dr niets ze vind het wel leuk geloof ik
newt
Geplaatst: 25-02-12 04:17
@ Essie stoer hoor!! Prachtig dier word het. @ Marieke, haha neej niet onder de indruk, lijkt meer oog voor wat anders te hebben! @ Preda! Mooie merrie hoor! Heeft echt een Ampere koppie! Kleine en zacht. @ Spirit, jammer van je San Remo, maar jah verkopen moet ook eens gebeuren Hopelijk krijg je er een leuke nieuwe eigena(resse) voor @Unlimited Poeh fijne schimmel heb je!. Loopt al lekker!
Wij zijn vandaag voor het eerst een lijntje wezen Springen met Errina, Ze pakte het al aardig op ookal gaan er hier en daar door wat laksigheid een balkje af. Vooral de eerste hindernis. Hopelijk kunnen jullie het filmpje zien, zo niet dan hoor ik het graag en pas ik het aan!.. 24 Mrt zijn er kampieoenschappen vrij bewegen/springen in Bronneger. Ben benieuwd hoe de dames het vinden, voor het eerst sinds veulen tijd in de knotten enz.. Zijn er meer van jullie wie hier heen gaan?.
Eowyn doet het ook al fijn aan de touwtjes. Wij beginnen steeds meer te twijfelen welke er nou verkocht moet worden in de zomer!. Moeders wil de San Remo graag houden, die draaf ook mega, maar denk dat ik z eniet uit kan zitten haha. Ik ben natuurlijk weg van mij Johnsonnetje
Ziet er goed uit newt! Leuk filmpje Ik ga niet naar Bronneger met de merrie, ben dan net terug van wintersport dus dat is geen ideale voorbereiding (dressuur is 17 maart geloof ik al, ik kom 15 terug..). Maar ik kom misschien wel kijken.
@LETS, 17 maart is de selectie in Onstwedde en 24 maart in Bronneger. Wij gaan met de beiden naar de 24st en nog met wat anderen van vrienden en kennissen we gaan er iig een gezellige lange dag van maken!
amen
Geplaatst: 26-02-12 09:04
ik heb mn merrie laten vrij springen vorige week
ze begon zo
en dit was 1 vd laatsten
ze is nog wel heel groen...en vond t ook erg spannend alleen in de bak....dus we oefenen mooi door...
ik moet haar ook gaan longeren...want anders is ze niet mooi in model....
heb ook 2 kopers....dus gaan wel zien of we de keuring nog gaan meemaken....