Citaat:Is hij ook al niet Oldenburg gekeurd?
Dat weet ik niet, heb nog niets gevonden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:Als ik het filmpje zo zie vind ik die 4,5 voor de stap niet gerechtvaardigd en had de draf toch ook zeker wel een 7 mogen zijn.
Maar ja, Florencio zelf een niet heel positief veulenrapport, deze hengst was in eerste instantie ook niet genomen.En dan gaan er hele ander factoren meespelen.Maar dat is puur speculatie natuurlijk
janderegelaa schreef:Volgens het rapport een scheur in de hoornrand die door de eigenaar behandeld is maar waar hij nog steeds gevoelig op is.
Dat zou natuurlijk wel iets kunnen verklaren van zn bewegingen. Hadden ze die niet beter door kunnen sturen?
kiana schreef:drupke schreef:de florencio stapt zeker niet taktzuiver.Loopt 9 van de 10 keer te telgangen.
En ik snap werkelijk niet dat de united gekeurd is!Maar ja happy zal m straks wel weer goed krijgen...
De uptown vind ik een fijn degelijk beest.
ik ben het volledig met je eens..
s0173957 schreef:Als ze Epleaser van't Heike niet goedkeuren zouden ze raar bezig zijn. Ik ben nu geen springkenner, maar Epleaser is een van de meest indrukwekkende jonge hengsten die ik in jaren gezien heb!
sarabande schreef:Klopt, blijft de vraag of ze dat niet eerder in het traject hadden kunnen constateren, dat vind ik wel wat vreemd.
drupke schreef:de florencio stapt zeker niet taktzuiver.Loopt 9 van de 10 keer te telgangen.
En ik snap werkelijk niet dat de united gekeurd is!Maar ja happy zal m straks wel weer goed krijgen...
De uptown vind ik een fijn degelijk beest.
janderegelaa schreef:Dat was Uptown zelf ook, maar nu niet meer
ceasario schreef:janderegelaa schreef:Dat was Uptown zelf ook, maar nu niet meer
Wat heb je toch.. ?![]()
Je hebt gewoon met de verkeerde hengst gedekt en moet je niet afreageren op een andere, gewoon je verlies nemen.![]()
Komt uit een zeer rustige stam
Arella gefokt en was in bezit van wijlen een Oom van mij (oudere man toen 77 jaar) kon er mee lezen en schrijven.
M. Arella rp, ster, pref, prest
Mv. Lector keur -- Heemraad
http://www.horses.nl/fokkerij/artikelen ... l-v-uptown