Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Snoekiej schreef:Ik zou niet weten of mijn paard aan de KWPN voldoet. Ik heb ook geen idee of ze goed bloed heeft (http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=138960) en ik heb ook helemaal geen verstand van keuren. Mijn instructrice wel, dus die helpt me. Vorstin is een gebruikspaard, en als ze in het stamboek opgenomen wordt zou dat leuk zijn. Ster schijnt volgens sommige bokkers niet haalbaar te zijn vanwege haar stokmaat. (Ze is krap 1.60)
stoffel schreef:En Uniflap, alleen simpele mensen willen kijken of hun paard wat kan bereiken op de keuring?
ik denk dat ik beter moet lezen
In het buitenland zijn Haarlems nog wel gewild, dus volgens mij raak je hem wel weer kwijt, mocht het nodig zijn. 

Was gewoon blij om het te horen, omdat we haar vorig jaar gewoon niet dik kregen. manic schreef:Even een fotootje met hoe mijn merrie er nu voor staat. Beetje ongelukkig aangezien er niemand op stal was om haar even vast te houden, dus maar even aan het hek gebonden
Persoonlijk vind ik haar te bol, maar daar kan ik nu toch niets meer aan veranderen. Ribbetjes zijn in ieder geval niet meer te zien
Edit: tweede foto toegevoegd.